.

The blog is under editing ! Bloggen er under redigering !

Sider

onsdag 17. oktober 2018

På tide å starte med julekort.....

 Heisann :-)
Tiden flyr så fort og vi er alt kommet halv veis  i oktober. Jeg sliter med å lage julekort året rundt. Må liksom ha litt stemning som for meg først kommer med høsten og mørketiden. Så nå er jeg så smått i gang :-) 




Materialliste:
* Kartong: Bazzill og gullfarget glitterkartong.
* Mønsterpapir: Rester fra et gammelt ark som jeg tror er fra Papirdesign.
* Dies:
- Stjernehimmelen er laget med en dies men husker ikke navnet på produsenten. Muligens Spellbinders eller Poppystamp.
- God Jul m/skygge BLD1011 / By Lene Design
- Santa with Sleigh / Joy Crafts Dies (julenisse med slede)
- Christmas ball border / Amy Design (julebord)
- Classic Ornament /  Memory Box (Julekule)
- Snowflake Ornament /  Memory Box (Julekule)
- Alphabet / Yvonne Creations YCD10096 (alfabet)
- Die12. Tal / kaboks (Tall)
- Angel SD020 / Signature Dies (Engel)
- Pine Tree LR0136 / Marianne Design (Juletre)
- Sign Board LR0191 / Marianne Design (lyktestolpe)
- Stiched Rectangle layers die / Memory Box  (panel/skrivepanel )
* Tekststempel: North Star Design
Annet: Stickles Ranger Glitter "Gold", sverting av kanter
* Kortet måler 30.5x15 cm utbrettet og sammenbrettet 15x15 cm.


Takk for at du titter innom bloggen min 💖

Klem, Astrid

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen!

Thanks for taking the time to leave me a comment!