.

The blog is under editing ! Bloggen er under redigering !

Sider

fredag 1. juli 2016

Kort`O`Mania #156 - Sommer ! / Summer !

God morgen :-)

Vi har kommet til 1.juli og i dag blogger jeg for alle de tre design teamene jeg er på:-)

Starter med Kort`O`Mania hvor temaet er sommer. Dere kan lage hva dere vil så lenge det er noe som gir oss en følelse av sommer :-)
Vinneren av utfordringen vil få noen nydelige digi stempler fra sponsoren vår Lacy Sunshine

Design teamet har også blitt sponset med flotte digitale stempler. 
Jeg har brukt motivet Dewdrop-Rain catcher på kortet mitt.


På dette kortet har jeg også brukt:
* Dies fra:
Nellie Snellen - Gratulerer med dagen
Spellbinders Nestabilieties - Classic Scalloped Ovals (under motivet)
Leaf and Swirl - Magnolia DooHickey  (under blomstrene)
* Nellie`s Butterflies Embossing Punch - Sommerfuglene
* Blomster - Wild Orchid Crafts
* Store halvperler kjøpt på eBay.
* Stickles Ranger Glitter - gul, grønn og Ice.
* Motivet er fargelagt med Promarkere
* Mønsterpapiret er fra en blokk fra Wild Rose Studio - Peach Blossom
* Kartong Bazzill i gult og hvitt

Denne utfordringen går over en hel måned frem til 31.juli kl.23:55 :-)
Håper du blir med på utfordringen vår ;-)

Ha en fin dag :-)

Klem, Astrid


Utfordringer:
Kreativ Scrapping   Sommer og sol #6+7  - 26/7

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen!

Thanks for taking the time to leave me a comment!