.

The blog is under editing ! Bloggen er under redigering !

Sider

tirsdag 1. desember 2015

Card and Scrap #108 - Alt er lov / Anything goes og DT-CALL !!

Heisann :-)

Også i Card and Scrap er vi ute med en ny utfordring i dag og den vil vare frem til
28. desember kl. 20:00 !!  Og denne gang er det:  ALT GÅR / ANYTHING GOES :-)

Siden denne utfordringen varer nesten hele desember så har begge teamene laget bidrag denne gangen, så ta turen innom og la deg inspirerer blant de 12 flotte DT-bidragene :-)

Vi har også en DT-CALL som du kan lese mer om HER

Vi trekker 3 heldige vinnere som får fine premier fra våre flotte sponsorer: 








Her er mitt DT-bidrag:


- På dette kortet har jeg brukt et gammelt mønsterpapir fra Maja Design - Gammaldags Jul.
- Motivet er fra et utklipsark jeg kjøpte for lang tid tilbake.
-Teksten er fra Kort og Godt plate M-163.
- Julestjerna er en dies fra Bosskut - Poinsetta.
- Mønsteret rundt kantene på kortet er laget med en av mine eldste puncher fra Martha Stewart.
- Annet: snugglebånd, mørkebrune halvperler og glitter.


Dette kortet er også publisert i luke nr. 1 i Julekalenderen hos The Paper Crafting

Takk for at du besøker bloggen min 

 Klem, Astrid


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen!

Thanks for taking the time to leave me a comment!