.

The blog is under editing ! Bloggen er under redigering !

Sider

onsdag 19. september 2018

Jentekort i turkis og rosa :-)


Heisann :-)

Enda et kort fra meg i dag ;-) Laget det for et par uker siden og har brukt ett av mine favoritt digi motiv. Motivet mener jeg å huske at jeg fikk da jeg var DT og jeg har brukt det flere ganger. Akkurat dette motivet ble fargelagt for flere år siden så det var på tide å få det på et kort  nå. 





Materialliste:

* Mønsterpapir: Studio Light Paper Pad "Beautiful Flower" + Home & Happiness
* Motiv: Tickled Pink Stamps - Pippa
(tror butikken er lagt ned for jeg finner ikke produsenten lenger)
* Fargelegging: Promarkers
* Dies: Nellie Snellen Dies - Gratulerer med dagen (stanset ut i glitterkartong)
Leane Creatief  Lea`bilities "Small flowers & Leaves" - blomster,
Quickutz Alphabet "Marissa" - tall,
Quickutz Doublekutz die "Present" - gavepakke,
Nellie`s Multi Frame dies "Straight Oval MFD057" - rammene
* Punch: Martha Stewart Punch "Pinking  Scallop Edge" - borden på alle sider,
* Stempel: Norsk Stempelblad AS "Go`klem" - stempel på kortets innside ,
Papirdesign "Kul PD13813" - Hurra du har bursdag
* Annet: halvperle, Stickles Ranger glitter rosa og gull, Ranger Liguid Pearls "White Opal", alle kanter på panelene og rammene er svertet med Archival Ink "Sepia"
* Kortets størrelse: 14x14 cm

Takk for at du titter innom bloggen min 💖

Klem, Astrid


Utfordringer jeg er med på:

FB/Papirdukkene #6-18   "Gratulasjon"     Bidrag 3                 30/9 

Dream Valley Ch. #186  Girlie                                        22/9

1 kommentar:

  1. Love this design. The background is so effective and suits the pretty image so well.

    Thank you for sharing in our 'Girlie' challenge.

    Lin
    Dream Valley

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen!

Thanks for taking the time to leave me a comment!