.

The blog is under editing ! Bloggen er under redigering !

Sider

tirsdag 12. september 2017

Konfirmasjonskort i brunt og hvitt til gutt :-)

Heisann :-)

I dag har jeg ett konfirmasjonskort å vise dere. Jeg lagde det i sommer men det er ikke publisert før.

Str.på kortet er 15x15 cm
  Jeg har brukt 3D puter for å løfte lag-på-lag inntrykket.
Til venstre: Jeg har laga en lomme hvor en kan legge en pengegave eller et gavekort om en ønsker det. Til høyre: Skrivepanelet har jeg laget dobbelt slik at det blir godt med skriveplass. Her er det også plass til f.eks konfirmantens navn og konfirmasjonsdato på fremsiden og så bruke innsidene til  skrivepane.

 Materialliste:

* Mønsterpapir: Dixi Craft Paper Pad 6x6" - Wooden Background - Brown
* Kartong: Bazzill - brun og hvit
* Dies:
  
Papirdesign - Ramme 3 PD16211
Dixi Craft dies - Boy & Girl MD0029
Papirdesign - Kjære Konfirmant dies m/skygge
Kort og Godt - Die 177 Kvadrater m/søm.
* Stempel:
Kort og GodtKonfirmant Gutt stempelplate M-154 (gjelder begge tekststemplene).
* Dekor: Cobber Brads, utstanset stjerner fra disen til Papirdesign PD16211.
* Annet: 3D-puter
* Størrelse på kortet: 15 x 15 cm

Takk for at du besøker bloggen min 💖
Klem, Astrid :-)

3 kommentarer:

  1. Så tøft og vakkert , tøft mønsterark og flotte dies. Klem Synnøve

    SvarSlett
  2. Et kult kort, med fine dies:)
    Ønsker deg en fin dag:)
    Clemzy Karin D

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen!

Thanks for taking the time to leave me a comment!