.

The blog is under editing ! Bloggen er under redigering !

Sider

fredag 15. mai 2015

Ny utfordring hos Nordsalten Hobbyklubb - Bruk 3 stempler !

Nordsalten Hobbyklubb er også klar med en ny utfordring i dag -

BRUK 3 STEMPLER
Dere kan bruke stemplene på fremsiden og/eller inne i kortet. Digistempel teller også.

Sponsoren vår er My Besties







Vi i designteamet har vært så heldige å bli sponset med nydelige digitale stempler :-)

Her er mitt bidrag:




Takk for at du besøker bloggen min  
Ha en fin dag !!

Klem, Astrid

2 kommentarer:

  1. Så nydelig kort:)

    Da har jeg endelig fått tid til en blogg runde og se alt det fine som du har laget, mens jeg har vært borte:)

    klem Bente:)

    SvarSlett
  2. Åhh dette var nydelig Astrid! Syns det er så flot når en har brukt to mønsterark på samme side. Det må eg utfordre meg sjøl på :-)

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen!

Thanks for taking the time to leave me a comment!