.

The blog is under editing ! Bloggen er under redigering !

Sider

mandag 5. januar 2015

Årets første utfordring hos Kort`O`Mania - #121 Blonder og blått :-)

Heisann :-)

Det er mandag, ny uke og nye muligheter.....og i Kort`O`Mania er vi klar med den første utfordring i 2015 :-)  Dere står fritt til å lage hva dere vil men vi vil se BLONDER og fargen BLÅ på kortet/prosjektet ditt :-) Du kan bruke andre farger utenom blå MEN blåfargen må være dominerende !!
Jeg har vasket og tørket en tom Pringleboks, som jeg så har                      dekorert med tanke på at den kan brukes til å oppbevare                       strikkepinner og heklenåler i.
                     



Jeg har vasket og tørket en tom Pringleboks, som jeg så har dekorert med tanke på at den skal brukes til å oppbevare strikkepinner og heklenåler i.



                                                             
                                        Og her er mitt DT bidrag: 





Materialliste:
Mønsterpapir: Papirdesign - Herman og Emilie - Bamsefar, blå
Bånd, blonde og blomster fra Wild Orchid Crafts.
Dies fra Marianne Design.
Ellers: Halvperler og glitter.


Da håper jeg du besøker Kort`O`Mania og ser på de flotte bidragene fra mine DT venner, og blir med på utfordringen vår :-D


Tusen takk for koselige kommentarer i forrige innlegg 
Ha en fin dag !!



5 kommentarer:

  1. Kjempefin pringlesboks, og så passende ark til det du har tenkt å bruke den til :-)

    SvarSlett
  2. Dekorativ og flott pringelsbox du har dekorert:)
    Har blitt noen av diss hos meg også. Gøy å lage og hyggelig å gi bort:)
    Ønsker deg en fin dag:)
    Clemzy Karin D

    SvarSlett
  3. Kjempestilig boks, som virkelig passer til innholdet du skal ha i den. :)

    SvarSlett
  4. Knall stilig boks og kjempe praktisk til strikkepinner,
    klem bente:)

    SvarSlett
  5. Nyyydelig pyntet, Astrid! Delikate farger:)
    Klem

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen!

Thanks for taking the time to leave me a comment!