.

The blog is under editing ! Bloggen er under redigering !

Sider

torsdag 16. oktober 2014

DT hos Kort`O`Mania :-) - Mitt første bidrag :-)

Heisann :-)

Kreativiteten blomstrer stort om dagen og jeg koser meg ved scrappebordet mitt :-)
I går fortalte jeg at jeg var en av de nye heldige DTène hos Nordsalten Hobbyklubb og la ut mitt første bidrag derfra. Men jeg har enda en koselig nyhet å dele med dere og i dag kan jeg endelig fortelle det!!
Jeg er en av de nye DTène hos Kort`O`Mania :-)  Så stolt og glad over å få være med på designteamet deres!! :-)
I dag er det en ny utfordring ute hos de og det er " brettekort/mer enn en brett " på kortet /prosjektet deres. Og her er mitt første bidrag for Kort`O`Mania :-)

Jeg har laget ett brettekort etter ide og mal/tutorial fra Tessa.  Liker denne bretteteknikken godt!!

Her kommer flere bilder med innfo om kortet:



Dette er selve basen på kortet med stort skrivefelt på innsiden. Har brukt 2 stk tosidig mønsterpapir på dette kortet. Synes papiret og bruk av punch er så dekorativt i seg selv så jeg har lite pynt på kortbasen.
Det nydelige mønsterpapiret er Sagan om Våren - Violet - Pion Design.
Rundt kortet har jeg brukt Swirling Lace Punch Around the Page fra Martha Stewart. Og litt blomster og perlestring.

Her er fremsiden på selve kortet.
Motivet er fra Digital Papers. Parasoll diesen er Vintage Parasol fra Marianne Design. På tekststempelet fra Stempelglede har jeg brukt en dies fra Spellbinders Nestabilities "A2-Devine Eloquence". Har brukt osteklut, blonde og halvperler også.

Og her er baksiden på kortet hvor jeg har brukt Sko diesen fra Marianne Design "Pump" (Stiletto Shoe).  Doilyèn er laget med Cheery Lyn diesen "French Pastry Doily". Tekststempelet er fra Stempelglede.


 Så setter en bare kortet inn i basen og så er kortet ferdig :-)

Har du lyst til å se hva de andre DTène har laget og bli med på utfordringen vår så finner du den HER.

Her i Førde har vi ett fantastisk flott høstvær nå med sooool, blå himmel og kald deilig frisk luft......må ut og nyte den med min firbente venn :-)

Ha en nydelig dag der du er og takk for at du kikker innom bloggen min   





7 kommentarer:

  1. Så nydelig konfirmasjonskort! Paraplydiesen var virkelig lekker! Og gratulerer med enda en DT-plass!
    :) Karen Elise

    SvarSlett
  2. Tillykke med dine nye DT-job. Du er så talentfuld og dine kort er super flotte - også dette :)

    Knus Jytte :)

    SvarSlett
  3. Så nydelig brettekort du har laget Astrid, lekre ark og nydelig pyntet.
    Klem Sissel

    SvarSlett
  4. Wow så vakkert , fargene , brettinga , likte det så godt. Gratulerer med DT jobb, klem Synnøve

    SvarSlett
  5. Gratulerer med nye DT-oppdrag Astrid!
    Nydelig, nostalgisk og romantisk kort du har laget!
    Likte godt den flotte brettingen din!
    Ønsker deg en flott helg!
    klem fra
    Mette

    SvarSlett
  6. Å så nydelig kort du har laget. Og takk for den flotte kommentaren på min blogg. ;) klem

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen!

Thanks for taking the time to leave me a comment!