.

The blog is under editing ! Bloggen er under redigering !

Sider

søndag 9. januar 2011

Min Jule-og Nyttårs Candy!


THE CANDY IS NOW CLOSED!!


This post will be on top until the candy is closed. Please scroll down for the latest cards.

Heisann:-)
Som jeg nevnte i forrige innlegg så har jeg hatt lyst til å ha en blogg candy selv om jeg ikke har noe spesielt å feire. Men det er jo snart jul og et nytt år rett rundt hjørne så det i seg selv er vel grunn nok;-))
Så her er min Jule-og Nyttårs candy:


As I mentioned in my last post I wanted to have a blog candy even though I do not have anything special to celebrate. But it's almost Christmas and New Year just around the corner so that`s reason enough ;-))
So here is my Christmas & New Year Candy:

Den inneholder / It contains:
* Magnolia: Secret Tilda
* Magnolia: Tilda with Fir
* Magnolia Tilda in Winter Night
* 40 røde og hvite blomstrer / 40 Flowers in red and white
* 10 hvite løv / 10 White Leaves
* 5 meter rødt papir band fra Panduro / 5 meters red Paper Ribbon




Her er et bedre bilde av stemplene som DU kan bli vinneren av. Disse tre nydelige stemplene har jeg selv. Blir bare mer og mer glad i Magnolia stemplene:-))


Here's a better picture of the stamps that YOU can be the winner of. These three beautiful stamps i own my self. I`m getting more and more fond of Magnolia stamps:-))


For å delta i Jul-og Nyttårs candy`en min må du:


- være følger av bloggen min
- legge bilde med link av candyen i bloggen din (sidebaren går fint)
- legge igjen en kommentar under dette innlegget
- legge igjen navn og email i Mr.Linky


Candy`en er åpen frem til midnatt søndag 9.januar 2011 norsk tid.
Jeg trekker vinneren gjennom Random nummer generator mandag 10. januar. Vinneren vil bli kontaktet av meg samme dag.
Hvis vinneren ikke har kontaktet meg innen 48 timer vil jeg trekke en ny vinner.


Lykke til alle sammen!!!


To participate in my Christmas & New Year candy you must:

- be a follower of my blog
- add and link the candy image in your blog (sidebar is fine)
- leave a comment in this post
- leave your name and email at Mr.Linky




The Candy is open until midnight on Sunday 9nd January 2011 (Norwegian time) I'll draw the winner by random number generation Monday January 10 and the winner will be contacted by me the same day. If the winner has not contacted me within 48 hours I will draw a new winner.


Good luck to everyone!!! 


126 kommentarer:

  1. Heisan! jeg vil gjerne delta på denne candyen! Har lagt bilde i siebaren, og følger er jeg allerede!
    Krysser finger og tær, selv om jeg er den første til å delta!
    Ha en fin adventstid!
    Hilsen Turid :)

    SvarSlett
  2. Så fint at du vil feire "slett ingen ting!". Det er iallefall mye spenning for oss som blir med! Takk skal du ha.
    Linker nå.
    Ha en fin førjulstid!!

    SvarSlett
  3. Jeg vil gjerne være med :) Følger er jeg allerede, og jeg har postet bilde på sidebaren i bloggen min. Krysser fingrene!

    SvarSlett
  4. Åh Astrid, for en heeerlig candy!!
    Jeg ønsker meg VIRKELIG Magnolia stempel - har ennå ingen, det er alltid så mange ting å investere i... ;)
    Tusen takk for muligheten!
    Linker i sidebaren, og følger er jeg jo allerede ;)

    Ønsker deg en trivelig adventstid

    Klemmer fra Randi WS

    SvarSlett
  5. Herlig blogcandy. Har vært følger lenge og har linket i bloggen min.

    Krysser fingrene for at jeg er heldig... :)

    SvarSlett
  6. En kjempelekker candy som jeg gjerne blir med på. Krysser fingrer og tær.... Er lov å håpe :)
    Linker bilde fra sidebaren i bloggen min, følger er jeg allerede.

    Ha en flott førjulstid.

    Klem :0)

    SvarSlett
  7. Så flotte Magnoliastempler vil jeg gjerne være med i trekningen av. Følger har jeg vært en stund, bilde og link ligger i sidebaren, og da gjenstår det vel bare å ønske deg en fortsatt fin førjulstid:-)

    SvarSlett
  8. Jeg hiver meg også på denne candyen her - den var skikkelig lekker. Jeg følger og legger link i sidebaren i bloggen min. Så lener jeg meg tilbake og håper at jeg er den heldige :)
    God advent :)

    SvarSlett
  9. Julehilsen fra Finland og takk for sjansen å kunne vinne så en flott candy!

    SvarSlett
  10. Klart eg vil være med Astrid. Har no vært en følger en stund. Og nå ligger din candy i min sidebar...
    Velkommen inn til meg og en tur hvis du vil ;)
    Juleklemmer fra majsan/maria

    SvarSlett
  11. Følger er jeg og link er i bloggen min.
    Kjempekoselig julecandy, Astrid.
    Krysser fingrene for at jeg vinner....
    Klem.

    SvarSlett
  12. Nydelig candy!! krysser fingre og tær:)
    Følger har jeg vært en stund og link er på plass i sidebaren min:)
    Kos deg i adventstiden:)

    SvarSlett
  13. Så hyggelig av deg Astrd....JEg blir gjerne med på candy:)

    God Jul til deg;
    Angella

    SvarSlett
  14. great candy thanks for the chance

    liz x

    SvarSlett
  15. For en flott candy!!! Den vil jeg gjerne være med på :)
    Link og bilde finnes i sidebaren min, og jeg har selvfølgelig blitt en følger :)

    Go'klem

    SvarSlett
  16. Great Candy. Merry Christmas and A Happy New Year to you too. Thanks for the great chance. I've added your giveaway to my sidebar and I am now your newest follower. Thanks for the chance
    Hugs, Rosalee

    SvarSlett
  17. Hi Astrid I am your newest follower!!!
    Wow I scrolled through your blog and fell in love with your inspiring projects~~~ME LIKE!!!!!
    thanks for chance at this wondrous candy just because~~so very kind and generous of you:)
    Holiday Blessings

    SvarSlett
  18. So wonderful blogcandy Astrid.

    Hugs Riet.x

    SvarSlett
  19. Så koselig med en jule- og nyttårscandy Astrid! Den vil jeg gjerne være med på. Følger har jeg vært lenge og bilde av candyen er med i bloggen min, jeg jobber for å flyttet den fra bunnen av bloggen til siden, men skjønner ikke helt hvordan...

    SvarSlett
  20. Så snill du er som har så nydelig candy!

    Ønsker deg en vakker førjulstid og en nydelig jul!

    Klem fra Hilde som krysser fingene

    SvarSlett
  21. For en flott candy da.. tusen takk for at du er så snill at vi får sjansen til å vinne denne...

    Ønsker deg en flott og herlig førjulstid, juletid og nyttårsfeiring.. :)

    Juleklem fra LindaSS

    SvarSlett
  22. Så flott candy, Astrid, denne blir jeg med på - trenger vel alltid flere av de søte Magnoliastemplene :-)
    Ønsker deg en fin førjulstid !

    SvarSlett
  23. Heeei Astrid.
    Så fin juleblogg du har ♫
    Vettu hva,jeg tror på julenissen,så her sitter jeg med fingra i kryss og håper han tar seg en runde nordover etter nyttår.
    Har mange stempel fra Magnolia,men sier ikke neitakk til en familieforøkelse ♥
    Klem fra Helle

    SvarSlett
  24. Heia Astrid!

    Nydelig candy du har, den vil jeg gjerne være med på.
    Magnoliastemplene var kjempefine, har vært koselig og fått de i mitt hus:)
    Jeg ønsker deg en fortsatt fin adventstid! Masse klemmer fra Merete

    SvarSlett
  25. For en fantastisk candy du har, og den vil jeg gjerne være med på!! Magnolia får man jo aldri nok av, de er jo så nydelige!!

    ;0)Gry-Beate

    SvarSlett
  26. I found your blog and I am just very excited. Your works are wonderful. I will definitely be here more often. Thank you also for the chance to win the candy.
    Nicole

    SvarSlett
  27. Drømme candy!
    Tre Tilda, hva mer kan man ønske seg? Og ingen av disse har jeg ifra før!:)
    Krysser fingrene, og linker hos meg, for nå vet jeg hvordan!:)
    Klem

    SvarSlett
  28. Nydelig candy,Astrid. Jeg blir gjerne med på den!! Morro at du ville bli med på min candy!!
    Ha en riktig fin førjulstid ;)
    Juleklem, Wenche :0)

    SvarSlett
  29. This candy is so amazing!
    I realy would like win :)

    SvarSlett
  30. lovely & great candy...its so amazing...try my luck...
    thanks for a chance to win

    SvarSlett
  31. What a yummy candy!!! Oh fingers and toes and everything else crossed!!
    Thanks for the chance to win!
    Have a lovely Christmas and New Year!

    SvarSlett
  32. Superflott candy!!
    Har lagt meg til som følger og lagt bilde med link i sidebaren min ;)

    SvarSlett
  33. Ha ha! Er det mulig...Godt du passer på meg!:)
    Klem

    SvarSlett
  34. Nydelig candy og herlig blogg. Kan bare håpe på å være en av de heldige:)

    SvarSlett
  35. Tusen takk for "tipset" klart jeg blir med på denne flotte candyen...har lagt candyen i sidebaren på bloggen min og linket til deg.....
    God Helg:)o Klem.

    SvarSlett
  36. Wow! Måtte ta meg en titt i bloggen din! Dette blå shadow Box kortet du har laget litt lengre ned er bare Nydelig ! Fantastsiske farger!
    Tenker jeg hiver meg med som følger av bloggen din... Å kanskje jeg er så heldig å vinner noen stempler på kjøpet!
    Tusen Takk for sjangsen! :o)

    SvarSlett
  37. hi! Thanks for the chance to win this great candy :) I'm a follower and I linked you on my sidebar http://www.creacionesaluap.es/ Hugs!

    SvarSlett
  38. http://www.liveinternet.ru/users/lianita24/post143481233/
    I love it!!!

    SvarSlett
  39. Så sjenerøs du er, Astrid! Takk for sjansen til å vinne. Selv om stempelhaugen gentlig er stor nok allerede, er det jo gøy ed sånne giveaways, ikke sant? :) Noe som minner meg om at jeg burde ha en candy selv snart - jeghar passert 60.000 treff og har over 300 følgere nå. Jeg tror jammen jeg må rote rundt blant saken mine og se om jeg finner noe jeg kan sette sammen. Ha en fin kveld! :)

    SvarSlett
  40. Hei. For en flott candy, og takk for at jeg får delta. Jeg har oppfylt alle dine ønsker om følger, reklame i min blogg, mr.linky og nå denne kommentaren hos deg. Du gir meg masse inspirasjon, har vært mange ganger innom bloggen din.

    Klem fra Elisabeth

    SvarSlett
  41. Klart jeg vil være med på denne fine Candyen.
    Nydelig blogg du har.
    Har vært her før og snust på alt det fine du lager.
    Men nå har jeg lagt meg til hos deg og gleder meg til å følge deg vidre.
    Ha en kjempefin adventshelg.
    Klem Connie

    SvarSlett
  42. Happy Holidays and thanks for the chance
    hugs Nikki C
    I've linked you up too

    SvarSlett
  43. Tusen takk for sjansen til å vinne denne flotte candyen:) Jeg har også blitt kjempeglad i Magnoliastemplene, og ønsker meg alltid flere:)
    Har linket til deg i bloggen min, og blitt følger av bloggen din.
    Ønsker deg en flott advents- og juletid;)

    SvarSlett
  44. Kjempelekker candy, Astrid! Jeg digger Magnolia men jeg har bare 4 stempel fra før. Så det hadde vært fint med noen flere. Takk for muligheten til å vinne. Har linket deg i min høyre sidebar og følger har jeg vært en stund. Jeg ønsker deg og dine en god jul og et godt nytt og kreativt år. Klem...Mona

    SvarSlett
  45. Sweet candy!!thanks so much for the chance..I linked u up on my sidebar and became a folower..I accidently entered my name twice..sorry about that

    SvarSlett
  46. Hei Astrid. Tusen takk forr hyggelig besøk i bloggen min.
    Jeg vil gjerne bli med på candyen din, for jeg har ingen slike stempel :) og jeg har jo snart bursdag også :) Legger candyen i sidebaren min.
    Ønsker deg en fin førjulstid, klem :)

    SvarSlett
  47. Hi Astrid. WOW... what yummy candy you're offering! I love all those Tildas and the red and white embellies! Thanks so much!!!

    SvarSlett
  48. Flott candy! Har tatt en runde rundt i bloggen din og her er det MYE fint å hvile øynene på.Jeg kommer tilbake!

    SvarSlett
  49. Jeg vil gjerne delta på candyen. Har vært følger en stund og har funnet mye inspirasjon hos deg :)

    SvarSlett
  50. Nydelig candy!! krysser fingre og tær!!!
    Følger har jeg vært en stund og link er på plass i sidebaren min. =)

    SvarSlett
  51. Så flott blog candy, de stemplene er så fine så jeg krysser fingrene. Har lagt ut bilde i bloggen min og lagt meg til som følger av din blogg. Ha en kjempefin adventstid!

    SvarSlett
  52. enig i at magnolia stempler er utrolig søte. Jeg har lagt meg til som følger av din fine blogg,og nå er du i sidebaren min med bilde også .God førjulstid ønsker jeg deg :-)

    SvarSlett
  53. Hej!
    Jag är också helt fast i lilla Tilda från Magnolia. Jag hoppas, hoppas på tur!!
    God Jul till dig!

    SvarSlett
  54. Happy Holidays! I'm following and there's a link in my sidebar . Thanks for a chance to win great candy! Greetings from Belgium, Annelies

    SvarSlett
  55. oj oj vilka fina stämplar älskar magnolia.. hoppas på tur..
    god jul

    SvarSlett
  56. Hei, Kom tilfeldig over din blogg på min vandring rundt i bloggverden . Her er det utrolig mye lekkert. Blir gjerne følger jeg =D.
    Kaster meg på candyen med det samme jeg er her. Legger link i sidebaren min. og her er jo kommentaren. =D

    Tusen takk for mulighet til å vinne så flotte ting. Krysser fingre og tær for at jeg har litt vinnerlykke.
    GOd jul og godt nytt år.
    Klem

    SvarSlett
  57. Kjempe søt candy :-) Jeg har laget ett innlegg på sidebaren min :-) Er allerede følger av bloggen din :-)
    Ønsker deg en flott kveld :-)

    SvarSlett
  58. Wow Astrid!!!!
    Thanks for the chance to win this awesome candy! Fantastic Christmas gift! I would like to be the lucky winner :)
    Linked it on my blog and I'm your old follower.
    Marry Christmas and Happy New Year!!!!
    Thanks!

    SvarSlett
  59. Heihei!!

    Jeg vil gjerne være med deg på feiring mot det nye året. Har lagt info ut i sidebaren på bloggen min...og følger har eg vært leenge... =)
    Krysser fingrer eg nå...

    Juleklem fra Plundis

    SvarSlett
  60. Absolutely fantastic stamps...I am in love with those stamps immediately.
    Thanks for offering this blog candy.

    -shy- from bubbleshy.blogspot.com

    SvarSlett
  61. Kjempe søt candy Jeg har laget ett innlegg på sidebaren min Er nå følger av bloggen din :-)
    Ønsker deg en flott dag

    SvarSlett
  62. Merry Christmas.
    Thank you win.

    SvarSlett
  63. These stamps are awesome. Thanks for the chance to win.

    SvarSlett
  64. What a fab candy!! Thanks for the chance!! Linked you in my sidebar!! =)
    Hugs, SannaS

    SvarSlett
  65. For en flott candy Astrid. jeg vil selvfølgelig være med på denne!!! Så snilt av deg!
    Ha en riktig god jul!
    -klem-

    SvarSlett
  66. Nice blog!! Thank you for the chance to win the candy!! Merry X'mas!!

    SvarSlett
  67. Hei Astrid!
    Kan jeg være med på candyen din.
    men jeg er ikke hjemme før 16.1/2011.
    julehilsen fra Katarina 9 år

    SvarSlett
  68. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  69. Hei!
    Så koselig candy!
    Jeg blir gjerne med, og håper på vinnerlykke!
    God jul!

    Hilsen Nina

    SvarSlett
  70. Great Candy. Merry Christmas and A Happy New Year to you too. Thanks for the great chance. I've added your giveaway to my sidebar and I am now your newest follower. Thanks for the chance
    Hugs, Tessa

    SvarSlett
  71. great candy thanks for the chance.I've added your giveaway to my sidebar and I am now your newest follower
    Hugs, Tina

    SvarSlett
  72. What a great candy here !! became your follower now, think I will stick here for a while... thanks for this opportunity. Lovely blog you've got here.
    have happy holidays,
    greetings, martina
    x

    SvarSlett
  73. Hi Astrid. Very nice blog you have. And I'll like Magnolia stamps very much. Greetings Marjo

    SvarSlett
  74. Oi, denne vil jeg veldig gjerne være med på! Jeg har laget et innlegg i sidebaren min, og lagt meg til som følger. Krysser fingrene for meg selv :)

    Ønsker deg en finfin romjul!
    Klem

    SvarSlett
  75. Hi Astrid,
    your works are wonderful. I love magnolia stamps. Thanks for the chance to win.
    Taschi

    SvarSlett
  76. Hej! jag är gärna med & tävlar om de fina stämplarna!
    Följer såklart din blogg!
    God fortsättning! Mvh Therese

    SvarSlett
  77. Jeg vil gerne være med i din lodtrækning. Du er på min Googlereader og jeg linker til din blog.

    SvarSlett
  78. Jeg har gjordt alt for og følge opp kriteriene for din candy.....
    bare og vente på nyttår nå......og nye muligheter....
    Klem Ellinore

    SvarSlett
  79. Hei Astrid!

    Ville inn å ønske deg en fortsatt god jul og eit godt nytt år, og blei møtt av candy og nydelege stempel <3
    Hadde vert ei fin overraskelse å vunne denne rett før bursdagen min ;) thi-hi :)

    Håpar du og Kira har hatt ei kjempefin julefeiring!

    So mange fine kort du har laget, her har det stanset litt opp i det siste, skulen tar for mykje tid, og ein må prioritere vekk enkelte ting, men har planer om å komme sterkt tilbake ;) Lagar litt innimellom, men set er stort sett kun når ein skal noko, og det er dårleg med dokumentering... :( Men men, det skal komme en tid...

    Visst eg ikkje tar heilt feil er dåpsstempelet ditt fra serendipity stamps ;)

    Kos deg i romjula Astrid! Håpar vi snart treffast igjen :)

    Klem fra Lise

    SvarSlett
  80. Hejsan!

    Klart man vill ta chansen och tävla om dessa fina stämplar. Länkar från min sidebar och följer självklart din blogg =)

    http://tusslingpysslar.blogspot.com/

    SvarSlett
  81. What a great candy!
    Thanks for the chance to win.
    Greetings Jaimy

    SvarSlett
  82. Takk for muligheten til å være med i candyen :)
    Linker i sidebaren ;)
    Ønsker deg samtidig et godt nyttår!

    SvarSlett
  83. I would like to win this Candy:)
    My email addres: adunia4@op.pl

    SvarSlett
  84. Vil gjerne få ønske deg og dine et riktig Godt Nytt År, Astrid! Takk for mye inspirasjon i året som har gått!

    Blir gjerne med på candyen din- bilde med link i sidebaren min, og følger har jeg vært lenge alt!

    Klem Hege

    SvarSlett
  85. Nydelig candy den vil jeg gjerne være med på, flott blogg du har også

    Ha en riktig god nyttårsfeiring

    Klem Maya

    SvarSlett
  86. Takker for mange flotte og inspirerende ting du har laget i det året som har gått.
    En flott candy du har laget til oss:)
    Her må jeg jo være med vet du;)
    Følger er jeg vet du, så jeg ikke går glippa av dine flotte kreasjoner i det kommende året også:)
    Godt nyttår til deg!
    Clemzy Karin D

    SvarSlett
  87. Hej AStrid!

    Jag tycker att det låter bra med en utlottning av ingen speciell orsak och vill gärna delta!

    Hilsen,

    Charlotta / La Vikinga

    SvarSlett
  88. Happy New Year, Astrid! Thanks so much for the chance to win!

    SvarSlett
  89. Good new year and I test try luck in to Candy

    SvarSlett
  90. Kjempesøt blogcandy. Håper jeg vinner:-)
    Godt NyttÅr Liv

    SvarSlett
  91. Happy New Year
    !
    Amazing candy and your blog!!

    SvarSlett
  92. Wow you've got a super blog and a great candy to give !!

    SvarSlett
  93. Hallo!

    Tolles Candy vergibst du da. Ich liebe Magnolia ja :-)

    Liebe Grüße aus Österreich,
    Ingrid

    SvarSlett
  94. Great candy!
    Happy New 2011 Year :)

    SvarSlett
  95. Kjempefin Candy med nydelige Magnolia-stempler så jeg blir med :o)
    Har laget link med bilde i sidebar, lagt meg til som følger og lagt igjen info i Mr Linky

    Godt nyttår

    Hilsen Beate

    SvarSlett
  96. Great candy!
    THanks for sharing, I also like Tildas from Magnolia :)
    New follower and posted about it: http://papersardilla.multiply.com/links/item/31/31

    Ardilla
    http://papersardilla.multiply.com

    SvarSlett
  97. Happy New Year! Delicious candy! I would like to get your candy! Thanks for the chance! I hope to get lucky! I am your follower! Link on the sidebar! http://fantasy-of-sequins.blogspot.com/

    SvarSlett
  98. I just stumbled across your blog. I love your creations. Thanks for the chance to win some great candy!!!

    SvarSlett
  99. Superflott candy!!
    Har lagt meg til som følger og lagt bilde med link i sidebaren min ;)

    Ann Kristin

    SvarSlett
  100. Thanks for a chance to win such
    nice candy.
    ljunewall@hotmail.com
    LINDA W.

    SvarSlett
  101. utrolig flott candy og blogg:)

    SvarSlett
  102. Heisan, what a great candy , i love magnolia stamps very mutch, i become your follower and put the candy on my blog xx

    SvarSlett
  103. GreatBlog Candy. Thanks for the chance to win!! I am now a follower and have posted your blog candy on my sidebar!! happy New Year!!

    SvarSlett
  104. heihei :)
    Her vil jeg være med!
    http://swimzy-lykke.blogspot.com/2011/01/jul-og-nyttars-candy-hos-astrids-lille.html

    klem fra swimzy
    siv_anita_pet@yahoo.no

    SvarSlett
  105. Absolutely gorgeous candy and blog!! Thanks so much for the chance to win!

    Happy 2011!! :D
    x♥Tracey♥x...ƸӜƷ

    SvarSlett
  106. I love Maggies...thank you so much for a chance to win these sweet stamps. Happy New Year!!

    Ronda
    rba0422@gmail.com

    SvarSlett
  107. Godt nyttår!
    lenge siden jeg har surfet rundt og vært med i blogg verden
    sjuke barn og sjuke barn og sjuke barn og sjuke voksne...
    men nå begynner alle å komme seg tilbake til det normale igjen
    så mye lekkert du har laget siden sist jeg tittet innom:)
    ønsker deg et riktig så kreativt nytt år!
    klem janniche

    SvarSlett
  108. Thanks for the candy, you are on my sidebar! http://scrapandcard.blogspot.com/

    SvarSlett
  109. Wishing you a very happy New Year!

    SvarSlett
  110. Hei!
    Jeg datt innom bloggen din nå og er blitt en fölger ;) Bilde av candy-en din er på bloggen min.
    Gleder meg til å fölge med på bloggen din videre fremover.
    Hilsen, Hulda M.

    SvarSlett
  111. Great candy .Thanks for the chance to win! I am now a follower and have posted your blog candy on my sidebar! happy New Year.

    SvarSlett
  112. Thanks for this oportunity - hope I'm lucky enough...

    I'm following you and I've linked this post on the sidebar of my blog: www.artesanal.wordpress.com

    Kisses from Brazil,
    Lu Picoral

    SvarSlett
  113. great candy thanks for the chance
    xxx tanja

    SvarSlett
  114. Merry Christmas and Fantastic Year 2011! Thanks for the change, your candy is so lovely. Tilda with Fir is so <3 stamp.

    SvarSlett
  115. Delicious candy!
    I hope to get lucky!
    Thanks for the chance!
    Happy New Year!

    blog made in Poland :)
    http://issolaaaa.blox.pl/html

    SvarSlett
  116. Oh this would be great! I don't have any of these sweet stamps. Thank you for such a wonderful chance to win some great blog candy! Hugs!

    SvarSlett
  117. Kjempefin candy! Ønsker deg et godt nytt år:-)

    SvarSlett
  118. These stamps are awesome. Thanks for the chance to win.

    SvarSlett
  119. Very beautiful this candy!
    Thanks for the chance!
    Francy

    SvarSlett
  120. Er med i siste liten, men håper på premie :-)
    Kjempefin blogg du har! :-D

    -Ingrid Marie

    SvarSlett
  121. Flott candy, har lagt meg til som følger:-)

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen!

Thanks for taking the time to leave me a comment!