.

The blog is under editing ! Bloggen er under redigering !

Sider

onsdag 17. mars 2010

Min første Blog Candy!!


My 1st Anniversary & Birthday Blog Candy!!

Hi Everyone:-)
Welcome to my very 1st blog candy to celebrate my 1 year Anniversary (8th March) here in blog land, and my birthday 25th March!!

Today I have 59 followers and one of them will be the winner of my 2st candy gift which is brand new and a secret one……yet;-))
The picture is from google.
The names of my 59 followers are all written down by me and each one has got a number between 1-59 before their names. If you leave me a comment in this post you will also have a chance in winning the candy in the first big picture above here!!

This blog candy is open for EVERYONE who has a blog and I will post worldwide!!

I`ve put together some old and some new candys for you and hope you`ll like it;-))
Here`s some close up picture of the candy....... 

To qualify for entering my blog candy you have to:

1. Become a follower of my blog (if you aren`t already)
2. Link my candy with the candy picture in your blog (sidebar is ok)
3. Leave a comment to this blog post.

The candy will stay open until midnight (Norwegian time) Thursday 15th April.

I will draw TWO WINNERS, one from my 59 followers and one from the comments under this post, using a random generator on Friday 16th April.


NB!
Hei alle sammen:-)

Jeg vet at det er mange av dere som venter spent på at jeg skal trekke en vinner av blog candyen min. Men jeg må desverre utsette trekningen til lørdag 17 april etter klokka 14:00. Jeg beklager dette men er like spent som dere, og gleder meg til å se hvem som vinner candyen min!!
 Klem, Astrid:-)




Hello everyone :-)

I know there are many  of you who are waiting for me to draw a winner of my blog candy. But unfortunately i have to postpone the draw for Saturday, April 17th .
Hugs, Astrid :-)



I will contact the winners and leave a message in your blog or by email. From the moment I have let you know you have won; you have 48 hours to send me your address. If I haven`t heard from you within the 48 hours; a new winner will be chosen, with the same rules.
Good Luck!!!

To those who has visit my blog and left me suchs warm and lovely comments through this year;
♥ Thank you all from the bottom of my heart ♥

Hugs, Astrid:-))

223 kommentarer:

  1. Wow Astrid, dette var litt av en candy!!! Den var en av de største jeg har sett tror jeg; WOW!!!
    Jeg blir gjerne med i trekningen, skal legge deg i sidebaren men syntes denne fortjener et eget innlegg og, sikkert mange som har lyst til å få den med seg.
    Ha en herlig uke videre :-)
    Klem Guro

    SvarSlett
  2. Dette var litt av en blogg candy, Astrid!!
    Du har virkelig slått på stortromma:-)
    Utrolig masse flott pynt i herlige farger og varianter!
    Klem Laila.

    SvarSlett
  3. Kjempeflott blogcandy du har :)
    Jeg var så sikker på at jeg var følger av bloggen fra før, men nå er jeg det i allefall :)
    Har lagd et innlegg om denne flotte candyen din i bloggen min :)
    mvh Bodil

    SvarSlett
  4. Dette var litt av en Candy, har lagt deg inn i bloggen min med bilde av candyen og linket til deg,har lagt meg inn som følger....
    kjempefin blogg du har, masse innspirasjon og hente for en nybegynner som meg.
    Hilsen Ellinore.

    SvarSlett
  5. Ååååå så mye lekkert du har i Candyen din.
    Kan jo ikke gå glipp av denne.
    Har lagt meg til som følger og, så har du kommet i min bloggliste.
    Krysser finger og tær for denne nydelige Candyen din.
    Klem Connie

    SvarSlett
  6. Hei, denne candyen kan jeg ikke gå glipp av, jeg er med:) Har også lagt meg til som følger.

    SvarSlett
  7. wow - virkelig litt av en blog candy du har tenkt å gi bort. Gratulerer med 1 år i blog verden samt happy birthday to you!

    Jeg har lagt meg til som følger og har lagt ut bilde og tekst i min egen blog. Så håper jeg på litt vinnerlykke - slik som alle de andre her inne :=)

    Heidi

    SvarSlett
  8. For en flott blog du har her.. .:) Her var det jammen meg masse masse flott.. .) Selvfølgelig lagt meg til som følger, og link til den herlig candyen din ligger i sidebaren min.. :)
    http://lindasshobby.blogspot.com/

    Det var en utrolig flott candy du gir oss sjansen til å vinne, så tusen tusen takk.. :)

    Linda

    SvarSlett
  9. OMG What Beautiful beautiful beautiful candy and Lovely Blog Same birthday as my sister and I cannot beleive Ive just stumbled onto your blogtoo last day of your candy I hope you can read this I will become a follower and oh whjat I would do to win that beautiful candy
    Liz xxx

    SvarSlett
  10. Gratulerer med dagene, Astrid!!!
    1 års jubileum og bursdag. Og så feirer du dette med en mega candy?? Du er ikke sann. Massevis av nydelig goodies - dette blir det mye lekre prosjekter av for de som vinner.
    Bilde og link til din candy er i sidebar'en min.

    Klem Wenche :0)

    SvarSlett
  11. Wow, dette var en sjenerøs blogcandy Astrid! Imponerende! Du var en av mine første følgere, og har siden fulgt opp med masse herlige kommentarer, så jeg håper du får masse god respons på candyen, og masse nye følgere. Det fortjener du!
    Ha en super dag!
    Stor klem

    SvarSlett
  12. åh..... sikke en flot candy du dog har der, jeg er jo følger for længst:)

    ha en god dag

    klemmmmm

    SvarSlett
  13. Juhuuu! Gratulerer med både det ene og andre! Og for en flotters candy - den vil jeg gjerne være med på, og har lagt til bildelink i sidebaren min :)

    Ha en fin dag! Go'klem

    SvarSlett
  14. Så generøst av deg, Astrid :-)
    Jeg 'trekker' to lodd; siden jeg allerede er en av de 59, og nå også legger igjen en kommentar her !
    Legger selvfelgelig en link til candyen din i sidebaren min.
    Ha en finfin helg :-)

    SvarSlett
  15. Det var sannelig litt av en blog candy!!Har lagt meg til som følger, her var det mye fint å se. Her vil jeg titte inn rett som det er og bli inspirert:)Har lagt en link til deg i bloggen min, så får jeg krysse fingrene og håpe jeg blir den heldige:)Klem fra Berit

    SvarSlett
  16. Herlighet så masse flott du har i candyen!!!
    Jeg vil gjerne være med....
    Ha en herlig dag!
    -klem-

    SvarSlett
  17. WOW!!! En fantastisk candy du har...og heldig er den som blir vinneren... Har laget en link i sidebaren på bloggen min.

    Har besøkt siden din flere ganger tidligere, og lagt meg til som følger nå...trodde eg hadde gjort det for lengst... ;)

    Klem Plundis!!

    SvarSlett
  18. Jøjemeg! Ja her var det mange WOW, jeg tror jeg må slenge meg med i wow-gruppa for dette er jo fantastisk!
    Jeg vil veldig gjerne ha sjansen til å vinne - skal legge link i sidebaren min. Og jeg følger med glede bloggen din!
    Gratulerer med jubileum og med den kommende dagen!

    Klem fra en overveldet Randi ;)

    SvarSlett
  19. Hi Astrid! Wow, this is a joy for every crafter's eyes, especially for mine!! I am new to your blog, you have an original style on your cards, just beautiful! So now I am a follower and I am going to put a link with a photo to my candybar!
    Thanks for this big chance to win!
    Alice

    SvarSlett
  20. Super flott candy :-) Jeg la meg til so følger :-)....å linket deg fra sidebaren min :-) Ha en flott dag :-)

    SvarSlett
  21. Jeg blir gladlig med i trekningen av den blog candyen der, den var heilt vanvittig:-) Veldig bra blogg som jeg kommer til å følge framover:-)

    SvarSlett
  22. Dette var en enorm candy, hvem vil vel la en slik sjanse gå fra seg?
    Jeg har lagt meg til som følger, og laget ett innlegg i bloggen min .

    Gratulerer med ett år som blogger, vi håper på mange fler! Og gratulerer med dagen din:)

    Klem Hege.

    SvarSlett
  23. Hei Astrid. Superflott blog candy. Og super blog som har vært til herlig inspirasjon for en nybegynner. Nå er linken på plass og jeg er en av dine følgere:-).
    Gode ønsker for våren.

    Mvh Unn Kristin

    SvarSlett
  24. Hi Astrid!!!
    Congrats on your blogaversary and Happy Birthday!!!!
    Thanks for the chance to win this awesome candy! Linked it on my sidebar and I'm your new follower.
    Thanks and welcome to my blog (i have a candy too :)
    Hugs...

    SvarSlett
  25. Gratulerer med 1 års jubileum og snart bursdag!!
    Vil gjerne bli med i trekningen om den flotte blog candyen din jeg også, den er det nok mange som ønsker seg : )

    SvarSlett
  26. Hei Astrid.
    Det er bare du som kan sette sammen med en candy som dette.
    Du er bare så altfor snill, det er du som fortjener en candy som dette. Du kommer alltid med så herlige kommentarer som varmer så herlig. Du var en av mine første bloggvenner, og fra deg har jeg hentet mye insprasjon..
    Og når min datter lager blogg, hvem andre enn deg blir følger og kommenterer inne hos henne. Det satte jeg veldig stor pris på.
    Sier det igjen-
    Himmel og hav her var det mye snadder.
    takk for at du gir hos der ute muligheten til å være med:)
    Takk.
    Ha en strålende uke Astrid, storklem:)

    SvarSlett
  27. Hei Astrid
    Må si meg enig i alt som Linda skriver om deg !
    Du er veldig snill OG ikke minst hjelpsom !
    For hvem kan jeg sende mail til når jeg står fast ?
    Jo det er til Astrid !
    Som ikke bli lei masekjærringa...
    Tusen takk for all hjelpa fra deg,-
    Og takk så mye for muligheten til å vinne denne lekre "godteposen" !
    Og du- - husk at jeg tror på julanissen,og som du sjøl sier"Jula varer helt til påske"

    Kreativ klem fra din bloggvenn Helle

    SvarSlett
  28. Hei. for en fantastisk og stor candy du skal gi bort, den vet jeg at jeg vil være med på ihvertfall =D du har sinnsykt mye fin inne på bloggen din, tror jeg kommer til å hente litt inspirasjon fra deg.
    Ha en knall dag!
    klem heidi

    SvarSlett
  29. Hipp-hurra for deg:))
    For en fantastisk candy du har Astrid...
    JEg har både blitt en følger og linket til deg i bloggen min:)

    Angella

    SvarSlett
  30. Gratulerer med 1 år som blogger og til deg som snart har bursdag:-)

    Dette var candyen sin det, så mye flott, også sååå mye forskjellig!! Hadde vært en drøm å vinne denne!
    Jeg har jo vært følger en stund, og det er masse inspirasjon å hente hos deg, samtidig som du bestandig legger igjen så hyggelige kommentarer hos meg:-)
    Jeg linker deg i sidebaren og lager et eget innlegg om blogcandyen!!Ønsker deg lykke til med candyen Astrid, og kos deg med alle besøkende!
    Ha en fin kveld ♥
    Klem Mette

    SvarSlett
  31. wonderful! thanks for the chance to win. a new follower. link in my sidebar
    http://malwina28.blogspot.com/

    SvarSlett
  32. Kjære Astrid!
    Gratulerer med 1 år som blogger!
    Wow, for en utrolig flott blog candy du frister med!! Helt målløs her, jeg nå! Alle DE herlige stempeltrykkene også!! Heldige den/de som vinner hos deg! Snille du!!

    Får gratulere deg med dagen, selv om det er litt i tidligste laget. Satser på at du får ei riktig fin feiring og en super dag, når den tid kommer!! :)

    STOR klem, Hege

    SvarSlett
  33. Heihei
    gratulerer med både bursdag og bloggen..fantastisk blogg dette her..masse tips og inspirasjon til en nybegynner:)
    Har meldt med på som følger,linket til candyen og skrevet kommentar:)
    Håper jeg blir den heldige for denn candyen var litt av en premie:)Fanastisk..uansett hvem som vinner så er de veldig heldig!!
    Ha en forsatt fin kveld
    Klem fra Lill

    SvarSlett
  34. Gratulerer så mye med 1 år som blogger. For en utrolig flott candy du har satt sammen.
    Jeg vil gjerne være med å feire, er nå følger av bloggen din, og har linket i sidebar'en min.
    Klem fra Kaia

    SvarSlett
  35. Gratulerer med både blogger-jubiléet og bursdagen!

    Kjempefin blog candy, må være den største jeg har sett.
    Jeg legger meg selvsagt til som følger av bloggen din, her var utrolig mye fint å se. Takk for inspirasjonen!
    Klem fra Jannicke

    SvarSlett
  36. Ja dette må jeg virkelig være med på! Den største candyen jeg har sett tror jeg :)

    Gratulerer så mye med bursdag og jubileum! Håper du får en fin dag den 25 :)

    Følger er jeg, og har skrevet om deg på min blogg!

    Burdagsklemmer fra Silje=)

    SvarSlett
  37. Har laget et innlegg om blog candyen din i bloggen min:-)
    Ha en fin torsdags kveld!
    Klem Laila.

    SvarSlett
  38. Milde måne for en candy! Jeg tar sjansen på å trekke et lodd.... Har lagt bilde i sidebaren min, og vil gjerne være følger av bloggen din, for her var det mye inspirasjon å hente!
    Takk for sjansen til å vinne :)

    Hilsen Turid

    SvarSlett
  39. Gratulerer så mye!! For en helt vidunderlig BlogCandy du har satt sammen her - denne var utrolig:)
    Jeg har skrevet et innlegg i bloggen min, og din flotte blogg vil jeg gjerne bli en følger av:)
    Utrolig mye flott her inne:)

    SÅ din BlogCandy fungerer - gjennom link kom jeg frem hit - og jeg kommer garantert tilbake igjen:) Liker så godt at du bruker mye rødt på det du lager:)

    Ha en fin kveld videre :)

    SvarSlett
  40. This is a great candy. Thanks for the chance to win. I linked you on my sidebar.

    Hugs Monika

    SvarSlett
  41. For en fantastisk candy du skal gi bort! Gratulerer med 1 år som blogger og gratulerer med dagen om en uke!

    Jeg har lagt meg til som følger og har lagt ut bilde og lenke i sidebaren min på http://sakkalo.blogspot.com.
    Og så håper også jeg på litt vinnerlykke - slik som alle de andre her inne. ☺

    ♥ Sakkalo ♥

    SvarSlett
  42. Oi, for en flott candy! Jeg er med, og har laget et innlegg i bloggen min.

    SvarSlett
  43. Gratulerer med ett år med blogging, og for en fantastisk candy!

    Den ligger i sidebaren på bloggen min :)

    http://ciliesverden.blogspot.com

    SvarSlett
  44. WOW!!! Super candy!!!
    Thank you for a chance!!!
    My link is on a left sidebar http://belyona.blogspot.com/

    SvarSlett
  45. Gratulerer med jubileum. Fantastisk candy. Jeg hiver meg på og legger meg som følger. Kom gjerne på besøk til meg og....

    SvarSlett
  46. "Jösses" vilken candy!!!
    Klart man vill vara med.
    Vill bara tillägga att jag tycker du gör vackra saker:o)
    Kram Ansi

    SvarSlett
  47. For en herlig candy du har laget!!!
    Er jo allerede følger hos deg!!!!
    Du lager så mye flott, til stor inspirasjon. Gratulere med et år som blogger!!

    ;0)Gry-Beate

    SvarSlett
  48. Ble sittende så lenge å se på dine kreasjoner at jeg så vidt rakk fristen...
    Blir gjerne med i trekninga, og har laget et innlegg i bloggen min.
    Utrolig lekker candy, og jeg krysser selvsagt fingrene for at jeg blir den heldige:-)

    SvarSlett
  49. Oh Astrid... what wonderful candy you're offering!!! One of the best I've seen. Thanks so much for the opportunity to win it!!

    SvarSlett
  50. KÆMPE tillykke med fødselsdagen. Super lækker blogcandy du har lavet.

    God weekend,
    Annette

    SvarSlett
  51. Det var litt av en candy, det, ja....:) Har lagt meg til som følger og lagt ut link til candyen din i bloggen min :)
    Ellers har du en flott blogg med MASSE nydelig candy for øynene også ! Mvh Marina :)

    SvarSlett
  52. Wow, jeg har aldri sett en så stor giveaway før, er helt imponert. Gratulerer med over 1 år som blogger og passert 100 følgere nå=)

    Ha en strålende helg

    Isabell-Taranita

    SvarSlett
  53. Hi Astrid!!!
    Congrats on your blogaversary!
    Thanks for the chance to win this awesome candy! Linked it on my sidebar and I'm your new follower.
    Thanks and welcome to my blog
    http://tsky-tsky.blogspot.com/

    SvarSlett
  54. Vilket härligt paket du lottar ut!

    Grattis på födelsedagen och till din fina blogg!

    Har skrivit ett inlägg i min blogg och ser fram emot att följa dig!
    Vivis pyssel
    / Vivis

    SvarSlett
  55. Congrats on your blogaversary and Happy Birthday Astrid!!!!!
    I would love to win your great candy. Linked it on my sidebar. Greeting
    Valentina

    SvarSlett
  56. Gratulerer med dagen som kommer. En utrolig herlig bloggcandy du har her: God helg til deg!

    SvarSlett
  57. Å fy fillern!!!Råeste bloggcandyen noensinne!!!Sååå masse fint!Gratulerer med dagen,og jubileet som blogger!Jeg tar tre lodd,og krysser det som krysses kan!!!
    Ønsker deg en knakandes god helg!
    Klem,Janne

    SvarSlett
  58. Utrolig candy du frister med :) Her var det mye lekkert. Det var så mange fine stempelmotiv.
    Gratulerer med dagen som kommer !
    og med jubileet.
    Har lagt meg som følger, og har et innlegg i sidebaren min.
    Riktig god helg :)

    SvarSlett
  59. Hei Astrid!
    Ja dette var helt rått! Nå MÅ jeg få Janne til å lære meg å linke i helgen, for denne vil jeg gjerne være med på!
    Gratulerer!
    Klem fra Ida

    SvarSlett
  60. Hei.

    Dette er den herligste blogcandyen jeg noensinne har sett, så jeg blir med i trekningen din og har linket til deg i sidebaren min og følger deg selvfølgelig :)

    God helg og god påske når den kommer.

    Klem fra Hilde

    SvarSlett
  61. Dette var en skikkelig blog candy! Så mye lekkert! Dette må jeg jo bare bli med på :)

    SvarSlett
  62. MMmmmm yummy candy. . . I have enjoyed having a look at your blog
    Happy Birthday
    Tracee x

    SvarSlett
  63. for en flott candy! klart jeg vil være med å kjempe om denne! Jeg har også en candy gående om du er interessert :) Gratulerer så mye med dagen som kommer og med 1-års blogg-jubileum!

    SvarSlett
  64. Hei, kjempe fin blogcandy du har.
    Denne vil jeg være med på. Har laget innlegg på bloggen min og linket til deg.
    Gleder meg til å følge blobben din.

    SvarSlett
  65. Milde måne, for en utrolig herlig blogcandy !! Jeg blir gjerne med, og tusen takk for at du gir oss sjansen til å vinne alt dette godiset :o)

    Ønsker deg en strålende helg :o)

    Klem, Gry-Heidi

    SvarSlett
  66. Hei...denne flotte blogcandyen vil jeg selvfølgelig være med på:)
    Har lagt meg til som følger og lagt bilde i bloggen min med link til deg.

    SvarSlett
  67. Hi Astrid! Congratulations to the Year of the blog! Your cards voshitetelnye! With joy I will read your blog and admire your creativity! link left sidebar http://elenkinstar.blogspot.com/

    SvarSlett
  68. Dette var en nydelig candy! Prøver lykken jeg. :) Følger har jeg også blitt.

    SvarSlett
  69. Hej
    Tillykke med både fødselsdagen og din Blog!
    Det er godt nok en flot og lækker Blog-Candy du udlover, den ser super spændende ud:o)

    Vh Carina

    SvarSlett
  70. WOW for en fantastisk flott blogcandy du har.Og gratulera så mye med 1 års jubileet :)
    Jeg vil gjerne være med på feiringen vet du, så jeg legger bilde og link i sidefeltet på bloggen min :)
    Følger er jeg allerede.
    Gleder meg til å følge bloggen din videre alltid så mye lekkert å se her. Ha en fin helg!
    God klem fra Inger Marie

    SvarSlett
  71. Gratulerer med blogjubileumet. Fant mange gode tips på bloggn din. mange som jeg skal sette meg ned å teste ut

    SvarSlett
  72. WOW, vilken candy! Gratulerer med bursdag og til ett års jubileum!
    Jeg har blivit følger og har laget ett inlegg her: http://lofoto.blogspot.com/2010/03/astrids-blog-candy.html

    SvarSlett
  73. Coucou!
    Tout d'abord je voudrais te souhaiter un Joyeux Anniversaire ainsi qu'à ton blog.
    Ce blog Candy que tu offres si généreusement, est Magnifique.
    Merci mille fois
    Je vais relayer l'information sur mon blog.
    Bon W-End
    bizz

    SvarSlett
  74. Du verden for en fantastisk blogcandy, Astrid! Jeg vil veldig gjerne være med på feiringa di! Og gratulerer så mye bursdagen om noen dager. : ) Som du vet er jeg allerede følger av bloggen din og er ofte inne her og ser. Legger inn bilde i bloggen min av blogcandyen din.
    Ha ei fin helg!

    SvarSlett
  75. Oj, oj for en bloggcandy du har satt sammen, helt fantastisk. MÅ jo bare friste lykken her. Gratulerer så mye med 1 års jubileum og bursdag den 25. :)
    Jeg har lagt bilde i sidebaren min, og lagt meg til som følger. Det skulle jeg gjort for lenge siden. Er veldig glad for at du er følger hos meg. :)

    Klem, Trine :)

    SvarSlett
  76. ååå herlighet for en flott blogcandy! Klart jeg vil være med på feiringen din:) Er allerede følger. Har linket i sidebaren.
    Klem:)

    SvarSlett
  77. Gratulerer så mye med ettårsdagen for bloggen din!

    Vil gjerne få muligheten til å være med på trekningen. Dette var virkelig en raus candy:)

    Har linket til deg i sidebaren min.

    Klem,
    Hanne

    SvarSlett
  78. Hallo.Litt av en bloggcandy må jeg si. Hvem vil ikke vinne den????
    Legger meg til som følger og linker fra siden min.Krysser fingrene for at jeg skal vinne:)))

    SvarSlett
  79. Hei Atrid!
    Gratulerer med ett års dagen og snart bursdag!
    Skal si det er mange som er med på bloggcandyen din. Men det er jo ikke det minste rart. Jammen har du satt sammen mye flott. Heldig de som vinner.
    Ha en fin og kreativ søndag.
    Litt lite kreativt fra min side for tiden. Prøver å lese litt. Skal ha fagprøve mandag,tir og onsdag... c",)
    Klem fra Merete

    SvarSlett
  80. Så flott blogcandy du har satt sammen. Gratulerer med ett år som blogger og med dagen din som snart kommer.
    Hvem kan si nei til å være med på en slik candy. Legger et bilde av den i sidebaren min.
    Ha en fin søndag.
    Hilsen Merethe

    SvarSlett
  81. Hei på deg!
    Gratulerer med både 1 årsdag og snart bursdag!
    Dette var litt av en candy - så denne kan jeg godt tenke meg ;)
    Jeg har laget et innlegg i bloggen min og lagt meg til som følger - så nå krysser jeg fingrene!
    Ha en fin søndag!

    Mvh. Marit

    SvarSlett
  82. Hei Astrid:)
    Fantastisk flott candy du skal gi bort til en heldig vinner.
    Gratulerer så mye med 1 årsdag og snart bursdag:)
    Ha en fortreffelig søndag der du er:))
    Klem fra Merete

    SvarSlett
  83. Hei igjen Astrid! Imens jeg venter på at jeg skal lære meg å linke, har jeg i hvertfall klart å legge deg i sidebaren min! Er jo en start...
    Klem

    SvarSlett
  84. Oi, oi, oi, for en blog candy!!! Her var det mye fint! Gratulerer med jubileum og bursdag. Jeg vil veldig gjerne være med på trekningen og har nå lagt meg til som følger og har i tillegg laget en link til denne siden i bloggen min.

    Ha en fin søndagskveld!

    SvarSlett
  85. wow, skal sei du har klart å samle sammen til en super blog-candy!
    Gratulerer med jubileet, din første blog-candy og ikkje minst din kommande bursdag :)
    Ei lita stund sidan eg har vert på nett no, so no skal eg kose meg å sjå alt du har lagt ut sidan sist :)
    ha ei fin veke!
    Klem fra Lise

    SvarSlett
  86. he he...ser eg var innlogga på feil blogg, sånn kan det gå ;)

    SvarSlett
  87. Jøss for en candy. Legger inne n kommentar, og legger meg til som følger. Her var masse fint på sidene dine. Er helt ny på blogging så har ikke helt funnet ut hvordan man kan legge inn en link. Men det kommer.

    SvarSlett
  88. Heisann ! Gratulere so mykje med jubileet og komande bursdag den 25.!! Dette er ein fantastisk flott blog-candy, so her er det berre å seie tvi-tvi!! Lukke til vidare i bloggverden, du gjev mykje flott inspirasjon ;-)

    SvarSlett
  89. Hei. Gratulerer med jubileum og fødselsdag. Utrolig flott candy. Har linket opp candyen din på bloggen min og selvfølgelig blitt følger av bloggen din.
    Ønsker deg en flott mandag!

    SvarSlett
  90. Grattis till 1 år som bloggare! Jag har länkat till dig i min sidebar :) Fantastiskt blogcandy!!

    SvarSlett
  91. Hi! So sweet candy! Thanks for a chance to win!
    http://volshebnayashkatulochka.blogspot.com/2010/03/blogaversary-candy-22-19-bev.html

    SvarSlett
  92. Heia! For en utroooolig flott Candy du har satt sammen! Gratulerer med 1 år som blogger og ikke minst med dagen din!!
    Jeg har blitt følger, lagt bilde og link i sidebaren min :)
    Tusen takk for at jeg kan få muligheten til å vinne alt dette fantastiske godteriet!! :) :)
    klemmm fra Linda/linsal

    SvarSlett
  93. Heisann! Så utrolig bra blog candy du har. Kan jo ikke misse denne. Jeg har lagt meg som følger og linket deg på bloggen min. Ellers gratulerer med 1 års dagen for bloggen din. Morsomt :) Har tittet på bloggen din og du lager utrolig mye fin. Ha fortsatt en fin kveld :) Linda

    SvarSlett
  94. Happy 1st blogoversary and happy birthday, Astrid! :) What a beautiful blog and creations you have here, so stunning! I've become a follower and I've added your candy to my sidebar, now I'm off to keep my fingers crossed ;)

    SvarSlett
  95. Tusen takk for en sjanse til å vinne denne flotte blog candyen.
    Jeg har lagt en link til din candy i min blogg og jeg har også registrert meg som følger av din flotte blog.

    Gratulerer så mye med dagen :D

    -Gerd

    SvarSlett
  96. Jeg vil veldig gjerne være med på bloggcandyen din:D Har lagt meg som følger og linker i bloggen min:D
    Gratulere med bursdag og 1 år:)

    SvarSlett
  97. Wow, det var litt av en candy! Har tittet rundt og sett at det er mange gode grunder til å være følger av bloggen din :) Har lagt til link i sidebaren min :)

    Klem!

    SvarSlett
  98. Stort grattis på ett årsdagen!
    Jag gillar din blogg och har blivit din följare.
    Jag har bloggat om dig i min sidebar.

    Wow! Vilken fantastisk blogcandy!!

    Kram!

    SvarSlett
  99. Grattis till ett årsdagen och alla nya följare du fått!

    Vilken MEGA-candy!!! Jag tar chansen och har lagt upp din bild på min side-bar...

    La Vikinga / Charlotta

    SvarSlett
  100. For en fantastisk flott candy! Jeg har lagt meg til som følger, og laget et innlegg i bloggen min om candyen din. Og så krysser jeg fingrene for at jeg skal være den heldige!

    Gratulerer med 1-års jubileum og bursdag!

    SvarSlett
  101. Grattis på årsdagen o födelsedagen och till alla följare!

    Jag har skrivit o länkat o tar en liten lott till din underbara candy!

    Kram från Linda i Sverige! =)

    SvarSlett
  102. Hurra for deg som fyller ditt år,ja deg vil vi gratulere!
    Bursdagsklem til min gode hjelper.
    Håper du får en suuuper dag!
    Klemmer fra Helle

    SvarSlett
  103. jeg vil også gjerne være med! min blogg er dessverre lukket for lesere for tiden, men jeg har lagt meg til som følger, og kommenterer her. Jeg kan kontantes på mail, Jane.C.S.Dahl@stud.mf.no :)

    SvarSlett
  104. Hi!What a sweet Candy!!!Fantastic!!!I am new follower also and added a link to the sidebar http://pishitejulie.blogspot.com/
    Thank you so much for the chance to take part!!!

    Greetings from Russia,
    Ukka

    SvarSlett
  105. Hej Astrid
    Vilken underbar blogg du har, hittade å mycket fint hos dig. Jag har lagt till mig som följare och även länkat och lagt din bild i min blogg.
    Ha det så gott....

    Ramona

    SvarSlett
  106. Gratulerer med 1 år som blogger og med bursdag :)
    Kjempeflott candy!!

    Jeg har lagt igjen et lite spor i bloggen min, og blitt følger av bloggen din :)

    SvarSlett
  107. I am a new follower and have posted your link on my blog http://lalasworldblog.blogspot.com/. Your blog candy is fabulous! Also, I noticed you did a Midnight Madness Sketch. Beautiful Card. I love their sketches too :)

    SvarSlett
  108. Mye lekkert her,så denne blogg følger jeg gjerne

    SvarSlett
  109. Hi Astrid

    Congratulations with you're birthday and blogaversary!
    I hope you've a great day!
    Whow and what a great candy you're giving away!
    I really like all the stuff!

    I became one of you're followers and I've entered you're candy in the sidebar of my blog!

    Come to visit my blog here

    XXX Kim

    SvarSlett
  110. Ps:
    I almost forgot;

    Thanks for the chance to win!

    XXX Kim

    SvarSlett
  111. Dzień Dobry

    Wpisuje się Ada,która bez bloga
    tutaj wpada
    wara@poczta.forward.pl

    SvarSlett
  112. HI Astrid, Please enter me into your giveaway. I'm a follower of your blog now, and as soon as Blogspot lets me do it without locking up my computer, I'll add a link to my sidebar. Thanks for the opportunity to win sooooo much blog candy. Hugs Naomi

    SvarSlett
  113. HI Astrid - what a lot of gorgeous Candy - thank you for hte opportunity to play for it! I have linked you to my Blog:
    http://lovelylindascraftcentral.blogspot.com/
    and would LOVE you to visit some time!! Happy Blogaversary and thanks again for the opportunity to play! God bless you! {{{hugs}}}

    SvarSlett
  114. Gurimalla for en flott blogg candy! Kan jo ikke gå glipp av den!
    Jeg er blitt følger, og du ligger i et innlegg hos meg!

    SvarSlett
  115. Har lagt bloggcandyen din på bloggsida mi og har lagt deg til som følger. Fantastisk bloggcandy du har!!

    SvarSlett
  116. GRATULERER SÅ MYE MED DAGEN! ( hadde selv bursdag dagen før deg :P )
    har lagt ut bildet av candyen din i min sidebar, og er nå følger også!

    Takk for at jeg får være med!

    SvarSlett
  117. great candy
    link is on left side-bar in my blog
    http://laska-skazka.blogspot.com

    SvarSlett
  118. Åh vilken fantastisk blogcandy! Om man bara kunde ha turen att vinna någon gång...
    Har länkat här : http://lisasjostrom.blogspot.com/2010/03/blogcandy.html

    SvarSlett
  119. WOW!!! I am a follower.
    http://my-detenish.blogspot.com/

    SvarSlett
  120. Astrid, thanks for the comments in my blog and for the chance to win this magnificent candy! The link on the left sidebar.

    SvarSlett
  121. Hei, jeg vil gjerne være med på trekningen av disse vakre tingene! Legger meg til som følger og linker. Gleder meg til å følge med på hva du lager i tiden framover. God påske.

    SvarSlett
  122. jeg er med!! kjempespennende, så nå krysses alt som krysses kan.....flott blogg du har også forresten.. ;o) og god påske...

    SvarSlett
  123. Wow! This is a great Candy.
    I would like to join

    SvarSlett
  124. For en utrolig lekker candy :)
    Jeg vil gjerne være med i trekningen :)
    HA en god påske :)

    SvarSlett
  125. Herlighet for en flott blog candy du har :)
    Har lagt ut link på siden min så jeg tar gjerne to lodd i håp om å vinne :)
    Klem

    SvarSlett
  126. this is such an amazing candy!
    added a link in my sidebar and become a follower

    SvarSlett
  127. Gratulerer så mye med 1 år som blogger.
    link in my sidebar
    http://irincaf.blogspot.com/

    SvarSlett
  128. For en fantastisk candy! Gratulerer med 1 år, og med bursdagen som faktisk er dagen før min :) Jeg har blitt følger og gleder meg til å se gjennom alt du har skrevet. Har lagt en link til denne candyen på bloggen med bilde også :)

    SvarSlett
  129. Dear Astrid,

    What a wonderful Blog you have. And your candy is great.

    I´ll follow you now.

    Greetings and hugs from Germany

    Claudia

    SvarSlett
  130. What great candy, thanks for a chance. I have posted it in my sidebar.

    SvarSlett
  131. Utrolig flott candy!! Jeg vil gjerne være med:-) Lagt meg til som følger og laget innlegg i blogen. Samtidig vil jeg ønske deg og dine en flott påske!

    SvarSlett
  132. Ååååååhhhhhhh, dette er jo mer scrappestæsj enn jeg har fra før dette! Tenk å vinne noe slikt da!! Kan ikke la denne sjansen gå fra meg. Er nå følger av bloggen din. og har lagt inn bilde, info og link i bloggen min. :) :) :)

    Nydelig blogg du har! Og god påske! :)

    SvarSlett
  133. Vilket super-duper-candy! Glad påsk och ett stort GRATTIS på födelsedagen!!!

    Många kramar från Sverige.

    SvarSlett
  134. For en fantastisk Blog Candy!
    Jeg vil gjerne være med i trekkningen av den. :)
    Jeg følger bloggen din og har bilde og link hit i sidebaren i bloggen min.

    God Påske!

    Solvor.

    SvarSlett
  135. Fantastisk flott candy!!
    Har lagt meg som følger, og candyen ligger i sidebaren i bloggen min, med link til deg.
    Ønsker deg en flott påske.
    Mona :0)

    SvarSlett
  136. Fantastisk Candy du har her!

    Jeg vil veldig gjerne være med på den :D

    Liker kortene du har laget også!

    Lykke til med alt sammen!

    Mvh

    Carina

    SvarSlett
  137. For en fantastisk flott og stor candy!!! Blir gjerne med i trekningen ja! Gratulerer med jubileum og bursdag! Har lagt meg til som følger, og linket til candyen i bloggen min.
    Riktig god påske!! :)

    SvarSlett
  138. Heisann Astrid - for en fantastisk svææær blogcandy du har laget til!! :D Jeg er både "stalker" og har deg i blogglisten min - og har et innlegg oppe til venstre i bloggen min om blogcandyen din! :D

    Håper dagen var flott og at du nyter ei herlig påskeuke!

    Stor klem fra meg
    Eli Kristin

    SvarSlett
  139. Hi Astrid!
    Congrats on first blogoversary and past birthday!
    Wish you a lot of creativity and many happy followers. :)
    Thanks for chance to win! The link is on my sidebar: http://yukkie-cards.blogspot.com/.

    SvarSlett
  140. Awesome candy! Really want to be the lucky winner! Thanks for the chance to win!!! Here is the link))

    SvarSlett
  141. Hello! I join! Very, very nice candy!
    My blog http://tvorilka.blogspot.com/

    SvarSlett
  142. wow, what a great candy. I'll try my luck. thanks for the chance to win this candy.

    kerry

    SvarSlett
  143. What a wonderful candy! Thank you for the chance to win this beauty!! Congrats on your blogaversary and Happy Birthday!!!!
    My link is on a sidebar http://frensisbeen1.blogspot.com/

    SvarSlett
  144. Fantastisk blog candy! Dette må jeg være med på!
    Gratulerer med jubileet;)

    SvarSlett
  145. Oj, dette var litt av en candy!
    Har lagt meg til som følger og linket til deg via sidebaren min.:)

    SvarSlett
  146. For en fantastisk flott blog candy. Mye flott i bloggen din. Jeg har lagt meg til som følger til bloggen din og linket til blog candyen din i bloggen min.

    SvarSlett
  147. Flott blogg med fantastisk clogcandy. Har lagt ut et innlegg i bloggen min :)
    Nå skal jeg kose meg med tutorialen du har lagt ut for å finne ut hvordan jeg skal få tre kolonner :)

    SvarSlett
  148. Hi))) oh my God!!! it's so sweet candy!!!))) I will try my luck!)))
    my blog, on left sidebar )
    http://katty-k-blog.blogspot.com/

    SvarSlett
  149. Congrats on your blogaversary and Happy Birthday!!!!
    Thanks for the chance to win this pretty candy! Linked it on my sidebar.

    SvarSlett
  150. http://rukamina.blogspot.com конфета вкусная,с праздником 1 года!

    SvarSlett
  151. Happy Birthday, Astrid!
    I'm an Aries too (April 1st) and I'm glad to follow your blog.
    Awsome blog candy - I added it to my sidebar. Thanks for the chance to win!
    Best wishes,
    Dorly Weitzen, Israel

    SvarSlett
  152. Happy Birthday!
    Very, very nice candy!Really want to be the lucky winner! Thanks for the chance to win!
    I'm a follower.link is on left side-bar in my blog http://rs52.blogspot.com/

    Greetings and hugs from Bulgaria!
    Lara

    SvarSlett
  153. what a great candy! thank you for chance of winning it! now you are on my side bar here:
    http://arinadesigns-scrapbooking.blogspot.com/

    SvarSlett
  154. Great candy!
    I’ve posted it on my blog and I’m also a new follower.
    Hugs from Italy

    http://blogcandychepassione.blogspot.com/2010/04/blog-candy-di-astrids-lille.html

    SvarSlett
  155. Thank you for the right to participate.

    http://ephrath.blogspot.com/2010/04/candy-blog_7051.html

    SvarSlett
  156. wow!such a great candy!!!!
    thanks for chance to win!
    i have linked you on my sidbar!

    yvonne

    SvarSlett
  157. Wow!!
    Stupenda...posso partecipare?
    Ciao
    Erika

    akire76@tiscali.it

    SvarSlett
  158. Hi Astrid,
    wow, that's an awesome candy! I'm a follower now and I've linked your candy on my blog.
    Hugs from Germany

    SvarSlett
  159. Hi! So sweet candy! Thanks for a chance to win! http://hobbyolly.blogspot.com/2010/04/16.html

    SvarSlett
  160. Wow, for en candy!!!
    Jeg har lagt en link på min blogg og lagt meg til som følger her.
    Ha en fortryllende uke!
    Klem fra Jijji

    SvarSlett
  161. Hi Astrid,

    congrats on your blogaversary.
    Thanks for the chance to win this awesome candy!
    I have linked it on my sidebar and I'm your follower.

    Love
    Paola

    http://www.paolchen.de

    SvarSlett
  162. hi

    awesome candy

    happy b-day

    glade be your follower,
    linked on my sidebar,
    hope win

    http://korogodina.blogspot.com/

    SvarSlett
  163. Hello Astrid!
    Congratulations on your blogaversary.
    Thanks for the chance to win this awesome candy! Maybe can I be a lucky girl here?? I am a follower )))
    I have linked it on my sidebar
    http://larisa-raznosti.blogspot.com/

    SvarSlett
  164. Hallo, wat een geweldige candy, zoveel moois heb ik nog nooit bij elkaar gezien! Prachtige bloemen zitten erbij! Ik maak graag een kans om deze te winnen, je vindt je candy in mijn sidebar.
    Groetjes
    Mireille
    http://sweetgil.blogspot.com/

    SvarSlett
  165. Спасибо за шанс выиграть такую вкуснющую конфетку. Ссылка справа на панели http://shambala2005.blogspot.com/

    SvarSlett
  166. one more)

    http://kroxacadrs.blogspot.com/ - on the sidebar)

    SvarSlett
  167. Happy Blogoversary!!! You have such a nice and inspiring blog!

    Post you candy at my blog's side bar. Thanks for the chance to win!

    SvarSlett
  168. Grattis m 1-årsdagen! Spennende å lese din blog, jeg er helt nybegynner så jeg trenger visst litt inspirasjon :-) Har linket deg i sidebar og er nå en "follower" - kommer nok t å komme innom her ofte :-) http://elisabethskort.blogspot.com

    SvarSlett
  169. Kjempeflott blog candy. Dette hadde vært kjekt å vunnet :) Og ellers masse flott i bloggen din. Jeg har lagt meg som følger og til sidebaren min. Nå er det bare å x fingrene. God helg.

    SvarSlett
  170. Hi Astrid and congratulations on your first blog anniversary :) I'm a new follower and I've enjoyed looking at your creations. I've linked you up in my sidebar at http://beingkaren.blogspot.com ~ please visit any time :)

    SvarSlett
  171. WOW, for en utrolig flott candy du har satt sammen. Gratulerer så mye med 1 år som blogger.

    SvarSlett
  172. Hi Astrid,

    thanks for having the chance to win this yummy candy!! Its so great.

    I linked you on my sidebar and I became a follower.

    Greetings and have a nice weekend.

    Tanja

    SvarSlett
  173. for en fantastisk blogg ! :D

    Jeg er gjerne med på blogg candyen min og har skrevet litt om den i min blogg og blitt følger ;)

    SvarSlett
  174. Hi Astrid,

    your blog is wonderful!!!
    I'm now a follower. I linked your candy on my sidebar.
    http://shortyrose.blogspot.com/
    Thanks for the chance to win this great candy.

    Hugs,
    shortyrose

    SvarSlett
  175. Hello Astrid!

    Congratulations with you're blogaversary and how sweet of you to celebrate this with this big and beautiful Candy!
    I became follower and your candy is on his way to my sidebar ;)

    Greets mariska

    SvarSlett
  176. WoWWWWW! Congrats with your Blogaversary. What a great candy. Wish to be mine. Thank you for the chance to win it. Just linked your blog on my sidebar.
    Greeting
    Valentina

    SvarSlett
  177. Wow!!! This not a candy...this is huge happiness for somebody! I want to try!
    Astrid! Happy birthday your great blog))) And thank you!
    http://l-e-n-tochka.blogspot.com/

    SvarSlett
  178. So happy that I found your blog, I have become a follower and I have put a pic in my sidebar of your candy, thanks so much for the chance to win! *Candace*

    SvarSlett
  179. Hei igjen Astrig, tror jeg endelig har fått sendt deg riktig med link:-)

    http://pinklady68.blogspot.com/2010/03/astrids-fantastiske-blog-candy.html

    Klem Laila.

    SvarSlett
  180. http://katiterina.livejournal.com/66660.html

    SvarSlett
  181. Hi Astrid!!!
    Congrats on your blogaversary and Happy Birthday!!!!
    Thanks for the chance to win this awesome candy! I've linked it on my sidebar and I'm a new follower of your wonderful blog.
    ✿✿✿Hugs Natalie.✿✿✿
    Welcome to my blog.
    http://fifishobby.blogspot.com/

    SvarSlett
  182. For en utrolig candy!! :-)
    Og for en herlig blogg du har. Så masse flott som du lager. :-)
    Kom tilfeldigvis over bloggen din etter å ha vør innom ei anna ei som følger deg! :-)

    Har lagt meg til som følger og reklamert for candyen i bloggen min. :-)

    SvarSlett
  183. This is a great candy. Thanks for the chance to win. I linked you on my sidebar.

    SvarSlett
  184. Ja,dette var litt av en candy!!!:D
    Har linket til deg i bloggen min,og lagt meg til som følger:)
    Ha en flott dag!:)

    SvarSlett
  185. For en fantastisk candy!!
    Jeg blir gjerne med, g legger meg til som følger :)

    SvarSlett
  186. big candy )
    http://iruuuha.blogspot.com/

    SvarSlett
  187. Kjempe flott candy. Jeg er med :-) og legger meg som følger mye inspirasjon å hente hos deg

    SvarSlett
  188. Oi oi oi... Dette er skikkelig candy ja!!!

    Jeg er med!! :D

    www.frumaela.com

    SvarSlett
  189. HOLA ASTRID!!
    gracias por la oportunidad que nos das. En mi blog tambien tengo blog candy.
    mi email es auryangulo@gmail.com

    Ya me hice seguidora y puse tu imagen en la barra lateral.
    gracias!!

    SvarSlett
  190. thanks for a chance!!!
    http://0lga-sunny.livejournal.com/17286.html

    SvarSlett
  191. oh my goodness!!!! Your candy is fantastic, your being very generous:)
    thanks for the chance to win
    hugs
    Anne x

    SvarSlett
  192. Så stor og flott Candy du har!
    Du har en hyggelig blogg med masse inspirasjon å hente også.
    Anne :)

    SvarSlett
  193. Hei. Jeg blir gjerne med på denne flotte blogg candyen :-) Krysser fingrene :-)
    Hilsen grethe

    SvarSlett
  194. fantastic candy, I'm glad that I met your blog, greetings from Poland
    http://zpotrzebytworzenia.blogspot.com

    SvarSlett
  195. Har for lenge siden lagt link i sidebaren og blitt følger. Men glømte nesten å kommentere. En fantastisk nydelig blogg candy du har!!

    SvarSlett
  196. Gratulerer masse både med blogg og bursdag!
    Har blitt følger og lagt til et innlegg i bloggen min. =)

    Marita

    SvarSlett
  197. Her var det utrolig mye fint, drømte meg nesten helt bort i bildet!!! Det kribler....;o)
    Ellers, så har du en utrolig fin blogg, selv er jeg ganske ny når det gjelder blogging...

    SvarSlett
  198. Hilsen fra Finland!

    I became a follower, but don't know how to link pictures. Is it ok just to put a link mentioning your candy in my blog?

    SvarSlett
  199. Such remarkable date - 1 year! And also I congratulate on the last birthday)))))))
    Candy - simply super dream!
    All the best and the inspiration sea!
    My reference on sidebar http://suslik009.blogspot.com

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen!

Thanks for taking the time to leave me a comment!