.

The blog is under editing ! Bloggen er under redigering !

Sider

søndag 15. januar 2017

Scrap From Your Heart #5 - Vinterstemning uten Jul / Winter without Christmas :-)

God Morgen :-)

I dag er Team 2 klar med inspirasjonsbidrag til utfordringen "Vinterstemning uten Jul" hos Scrap From Your Heart.  Sponsoren vår denne måneden er Wild Orchid Crafts   som vil gi vinneren et gavekort på £15 (ca.150 norske kr) 😊
Designteamene har vært så heldige å bli sponset av Scrapomania med flotte mønsterpapir fra Maja Design serien "I Wish" og den nydelige diesen fra Sizzix "Snowflake Card"  😍

Under denne utfordringen har vi med oss vår 2.gjestedesigner siden vi startet opp  😊
Ta turen innom bloggen vår og les om henne og se det nydelige bidraget hun har laget til oss.

Her er mitt DT bidrag til "Vinterstemning uten Jul" :



* Mønsterpapir - Maja Design - I Wish
* Sizzix Dies - Snowflake Card
* Tekst stempel - Kort og Godt
* kaBoks Dies - Tall
* Signature Dies - Skier SD369
* Halvperler
* 3D puter under snøflakene og mannen på ski.
* Kantene har fått litt gesso på seg og er også svertet med Archival Ink: Sepia
* På snøfnuggene har jeg brukt Gesso, embossingpulver og Ranger Stickles Glitter: Frosted Lake
* Mønsterpapir - Maja Design - I Wish
*  * Kantene har fått litt gesso på seg og er også svertet med Archival Ink: Sepia
* Juletrærne har fått et lag med Gesso. Tok bildet før alt var tørket helt så det synes.
* Tekst stempel fra Kort og Godt
* Alle diesene er fra Marianne Design:
- Juletre- Christmas Tree LR0136
- Votter - Tiny`s Mittens CR1255
- Ski m/staver - Skies and Snowflake

Her ser du hvordan kortet kan stå. Jeg har rufset alle kantene så godt at de faktisk fungerer som en `stopper`. På andre kort har jeg brukt perler som forhindrer at kortet sklir ut. På innsiden er det veldig god skriveplass. Jeg har brukt et stempel øverst og ellers ingenting.

Detalj bilder.
Øverst til vestre er stempelet fra Papirgleder som jeg har brukt på innsiden i kortet. 

Denne utfordringen går frem til 28.januar kl.20:00 (norsk tid) og du finner den HER 

Takk for at du besøker bloggen min 💖
Klem, Astrid 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen!

Thanks for taking the time to leave me a comment!