.

The blog is under editing ! Bloggen er under redigering !

Sider

mandag 1. februar 2016

Kort`O`Mania #146 - Love is in the air :-)

God morgen :-)

Kort `O`Mania er klar med en ny utfordring til dere og temaet er Love is in the air :-)

14. februar er det Valentines day og Morsdag så vi vil se bidrag med kjærlighet. Det kan være til en venn, venninne, mor, ektefelle eller kjæreste.

Sponsoren vår er Ppinkydolls og vi i design teamet har blitt sponset med nydelige digi motiv :-).


Her er mitt bidrag:


Materialliste:
* Mønsterpapiret er fra en 6x6 blokk fra Janneke Brinkman Salentijn - PPJBS17
* Dies fra Spellbinders Nestabilities
* Blomster fra Wild Orchid Crafts
* Grenene: usikker på hvilken leverandør det er
* Perlebånd, blonde og halvperler fra Ebay.
* Pynten øverst til høyre har jeg fått av noen så jeg vet ikke hvor den er fra.
* Motivet er fargelagt med Promarkers
* Motivet jeg har brukt heter Love Letter og du finner det HER
* Tekststempelet er fra North Star Design.

Du kan delta frem til 15. februar kl.23:55.
Gleder meg til å se mange flotte bidrag til denne utfordringen :-)

Ønsker deg en fin og kreativ ny uke !!

Klem, Astrid

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen!

Thanks for taking the time to leave me a comment!