.

The blog is under editing ! Bloggen er under redigering !

Sider

mandag 15. februar 2016

Inspirasjonsbidrag til Papirplaneten #3 - Kjærlighet :-)

God morgen :-)

Jeg har laget et inspirasjonsbidrag til Papirplanetens pågående utfordring med temaet KJÆRLIGHET.

Et bryllupskort i blått og rosa.
På kortet har jeg brukt:

* Mønsterpapiret er fra en 6 x 6 blokk fra Maja Design - Vintage Summer Basics
* Kjære Brudepar diesen er fra Kort og Godt
* På papiret under hjertene har jeg brukt en embossingfolder fra Marianne Design - Design folder extra Hearts
* Grenene under blomstrene er en dies fra Marianne Design - Decorative Elegance
* Hjertene er en dies fra Spellbinders Nestabilities - Classic Heart
* Brudeparet er en dies fra Signature Dies - Bride and Groom
* Blomster Magnolias fra Wild Orchid Crafts
* På blomstrene har jeg brukt Liquid Pearl og Ranger Stickles - Frosted Lake
* Annet: perlebånd og blonde fra eBay, blå halvperler og glitter

Utfordringen går til 29. febr kl. 23:55 og du finner den HER
Vinneren av utfordringen får en flott premie fra Papirplanetens nettbutikk


Håper du fikk lyst til å bli med på utfordringen vår ;-)

Takk for at du besøker bloggen min :-)
Ha en kreativ og fin ny uke !!

Klem, Astrid

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen!

Thanks for taking the time to leave me a comment!