.

The blog is under editing ! Bloggen er under redigering !

Sider

fredag 16. oktober 2015

Kort`O`Mania #139 - Bli inspirert av DT :-)

Heisann :-)

I dag har vi en ny utfordring klar til dere hos Kort`O`Mania.

Ta turen innom bloggen vår og la deg inspirere av et av bidragene fra DT.

Det kan være deler av bidraget eller hele bidraget du lar deg inspireres av.
Skriv navnet på DT`en i bloggen din !

Vi gleder oss til å se alle bidragene fra dere :-)

Sponsoren vår er Live & Love Crafts



Her er mitt bidrag:

Jeg liker å lage kort i forskjellige bretteteknikker, og noen ganger liker jeg å lage andre ting enn kort. Her har jeg laget en bursdagskrone til en skjønn liten jente på 1 år :-) Jeg elsker fargen rosa og bruker den ofte på kortene / prosjektene mine. Jeg er også veldig glad i å bruke perler i forskjellige slag, blomster, glitter og blonder på det jeg lager.

Jeg har ikke brukt mønsterpapir på denne krona, kun lys rosa Bazill kartong.
1-tallet har jeg klippet til selv men navnet er stanset ut med et alfabet fra Tim Holtz som heter "Vintage". Jeg har stanset ut navnet i rosa kartong først og deretter i hvitt som jeg har limt oppå de rosa bokstavene for å lage en skygge og 3D effekt.

Her er et bilde tatt fra siden av kronen. Og her kan en se skjøten.
De rosa små sommrfuglene er stanset ut med et punsj sett hvor den ene stanser ut og den andre tørrembosser. Blomster fra Wild Orchid Crafts.

Blonden og perlene er kjøpt på eBay.

 Jeg tegnet denne ut ifra målene jeg fikk på jentas hode. Den er 46 cm lang og høyden på midten er 18 cm. Den har to skjøter som er dekket med blomster. Jeg tok utgangspunktet i midten da jeg tegnet spissene/toppene på krona og tegnet de to sidespissene lavere.


Til venstre på bildet ser du borrelåsputene jeg brukte til å feste kronen sammen bak. Her sitter putene på utsiden av kronen, men på venstre side av kronen sitter putene på innsiden. Dermed synes ikke borrelåsen på utsiden.

Ta turen innom Kort`O`Mania og se alle bidragene fra Design Teamet, la deg inspirere og bli med på utfordringen vår :-)  Og husk å skriv i bloggen din navnet på DT`en som har laget det bidraget som du bruker.   

Lykke til :-)

Ha en fin dag og takk for at du besøker bloggen min :-)

Klem, Astrid

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen!

Thanks for taking the time to leave me a comment!