.

The blog is under editing ! Bloggen er under redigering !

Sider

søndag 15. februar 2015

Nordsalten Hobbyklubb # 111 - Barn vil også ha kort - Vær kreative !!


Heisann :-)

Vi er også ute med en ny utfordring hos Nordsalten Hobbyklubb i dag.

Temaet vårt i dag er :

Barn vil også ha kort - Vær kreative !!

Vi vil dere skal lage kort til større barn (ikke baby/nyfødt/dåp) og vi vil dere skal være kreative for det er jo nettopp det barn er, og liker :-)
De er ikke så opptatt av at alt skal være perfekt men elsker morsomme kort og fargerike kort.
Så bruk fantasien og bli med på utfordringen vår :-D

Sponsoren vår er :


og her er premien vinneren får :-)


Dere kan delta frem til 28.02.2015 kl. 23:59.


Her er mine bidrag denne gangen:









Jeg synes det er kjekt med bretteteknikker og falt helt for disse malene som jeg fant på nettet :-)  Som jeg skrev innledningsvis, barn er ikke så opptatt av at alt ikke er perfekt på kortet....så mine håndklippede skjeve hjul fikk være som de ble....hi hi  

Mal og fremgangsmåte på disse tre kortene finner du ved å trykke på linkene over hvert enkelt kort. MEN HUSK !! Om du bruker disse så oppgi i bloggen din hvor du har funnet de, med link, så rette personene får kreditt for hva de har laget !!


Besøk Nordsalten Hobbyblogg og se de flotte kortene de andre DT`ene har laget og la deg innspirere !! Gleder meg til å se bidragene som kommer inn og besøke bloggene deres :-)


Takk for at du besøker bloggen min !!


2 kommentarer:

  1. Kortene dine ble kjempesøte! Kjempefint med ulike fasonger på barnekort!
    :) Karen Elise

    SvarSlett
  2. Kjempefine barnekort, Astrid!!
    Gøy å lage, gi og få:-)
    Ha en fin fin dag!

    Klem Laila.

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen!

Thanks for taking the time to leave me a comment!