.

The blog is under editing ! Bloggen er under redigering !

Sider

torsdag 15. januar 2015

Ny utfordring hos Card and Scrap - #89 Bruk blonder :-)

Hei :-)

Da er vi klar med en ny utfordring hos Card and Scrap igjen :-)

Vi vil se BLONDER !!

Fra nå av trekkes det 2 vinnere istedenfor 1 siden vi har to sponsorer med oss hver gang :-)

Sponsorne våre er:


 med denne premien til den 1.vinneren :-)

Og


med denne premien til den 2 vinneren :-)

Her er mitt DT bidrag:


Jeg har laget en gavepose. Har ikke satt noen tekst på den ennå så den kan fylles med noe til en bursdag, morsdag eller vertinnegave tenker jeg
Dette mønsterpapiret er jeg så glad i !!! Elsker jo rosa, og rosa og grått er nydelig sammen.
Mønsterpapiret er fra Papirdesign - Marias Verden - En dans på roser.
Blonden og krystall stenene (Crystal Stems) er kjøpt hos  Wild Orchid Crafts for noen år siden.
Blomstrene er fra Prima og den rosa perleblingen tror jeg er fra Storyteller.
Under blomstrene har jeg brukt en dies fra Marianne Design.
Og det vakre motivet er fra sponsoren vår By Digital Paper som også sponser oss i DT under hver utfordring :-)  Det er egentlig et bokmerke jeg har brukt her men det kan fint brukes på f.eks kort også. Det er så utrolig mange vakre motiv å få kjøpt i denne nettbutikken.
Du finner motivet jeg har brukt HER :-)


Posen er fra Panduro. Mål: 22 x 12 cm.
Jeg har brukt kartong under mønsterpapiret både under bunnen og på sidene av posen så den tåler litt. Har laget to hull med en hulltang øverst til å feste blonden i.


Jeg har ikke pyntet  baksiden noe mer ennå. Mulig jeg bare lar den være slik.


Håper du også er glad i å bruke blonder på prosjektene / kortene dine og blir med på utfordringen vår HER !!


Ha en fin dag :-)



1 kommentar:

  1. Wow this is a gorgeous little piece of art. Just love the pink and cream hues, the stunning textures and scrumptious bow.
    Hugs
    Desíre
    {Doing Life – my personal blog}

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen!

Thanks for taking the time to leave me a comment!