.

The blog is under editing ! Bloggen er under redigering !

Sider

lørdag 21. juni 2014

Lister meg stille innom bloggverden igjen.........

og later som det slettes ikke er gått hele 7 (!!!) måneder siden jeg sist la ut noe i bloggen min ;-)  

Hei til deg som titter innom her :-)

Jeg har laget et gratulasjonskort i vintage med de nydelige Pion papirene " Minnenas Atelje - Rosa Fjærill ".


Pynten nederst på kortet er en dies fra Memory Box som heter "Cherish Border".
Den har blitt en favoritt!! Synes den er så dekorativ :-)



Diesen under blomstrene var en av de aller første jeg kjøpte for mange år siden og den bruker jeg mye.
Husker aldri hvor den er fra :-/


Tekststempel fra Kort & Godt og plata "M-165"
.

 Bildet er stanset ut med Flower Border Rectangle Dies - Marianne Design.
Paraplyen er Vintage Parasol - Marianne Design.
Charmsen, som er et jordbær, var gullfarget og har fått seg ett lag med hvit acryl maling.
På border diesen og diverse andre steder på fremsiden har jeg brukt Fran tage embossing enamel, "Aged Rose", fra Stampendous.
Har også brukt Osteklut og mange små halvperler. 3D puter under paraplyen.
Servietten under bildet er laget med Cheery Lyn diesen "French Pastry Doily".


Innsiden.


Tekststempel fra Stempelglede og platen "En liten hilsen"
Så mange nydelige stempler på den platen :-)
Kanskje ikke så lett å lese teksten på bildet men det er:
Glad for vårt vennskap.


Mitt personlige stempel på baksiden.


Takk for at du titter innom bloggen min 

Ha en riktig god helg :-)





Jeg deltar på disse utfordringene:



http://papirdokkene.blogspot.no/  - Vintage / Shabby Chic - 25/6.

http://etttrykk.blogspot.no/  - Blomster  - 30/6.



8 kommentarer:

  1. Hei vennen
    Så godt å se noe nytt fra deg igje,så fint kort !!
    Bloggtørke her også...Tror jeg skylder på det at FB nå brukes til å publisere det en lager...

    Lørdagsklem fra nord
    -Helle-

    SvarSlett
  2. Så nydelig det er, det med embossingpulveret trur eg du må lære meg. (den disen er på min ønskeliste.)

    SvarSlett
  3. Nydelig vintage kort!!
    Hjerte diesen er en favoritt her også:-)...sjekk den nye sommerfugl diesen i samme serien hos Bikuben...et must:-)
    Ønsker deg en fin helg og god sommer!

    Klem Laila.

    SvarSlett
  4. Herlig kort, med nydelige ark og detaljer. Digget spesielt hvordan du har satt sammen blomsten, og kortet er herved lagt i min inspirasjons mappe :-)
    Tusen takk for at du scrapper med oss i Nordsalten Hobbyklubb:-)

    SvarSlett
  5. Hei!
    Så koselig å se deg her igjen Astrid! Er ikie så aktiv i bloggverden jeg heller, men får da laget noe innimellom. Vakkert kort du har laget! Kombinasjonene Piondesign og Stempelglede slår jo aldri feil;)
    Ønsker deg en flott og kreativ uke!
    klem fra
    Mette

    SvarSlett
  6. Kjempe vakker papir kreasjon du har laget her som er så fint pyntet. Tusen takk for at du deltar hos Kreative Verden. DT Vibekke

    SvarSlett
  7. Så lekkert kort, med nydelig motiv og pynt, og den lille parasollen er jo bare sååå fiiin :-) Velkommen tilbake til bloggen, håper det ikke går 7 mnd til neste gang... Takk for at du deltar hos Nordsalten Hobbyklubb. Klem fra Rita

    SvarSlett
  8. For en flott entre etter pausa. Et utrolig lekkert kort og nydelig pyntet!
    Takk for at du deltar hos Trykkpressa denne gangen, lykke til!
    Klem fra Kjersti:)

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen!

Thanks for taking the time to leave me a comment!