.

The blog is under editing ! Bloggen er under redigering !

Sider

onsdag 23. oktober 2013

Verdens beste bestefar.


Heisann :-)

Jeg har laget et kort til en bestefar med et bilde som jeg synes er så herlig. Her har jeg revet og distresset papiret godt for å få et uttrykk av elde. Noen ganger er det bare så kjekt å rive og herje litt med papiret !! Greier det aldri med de søte og nydeligste papirene så det blir gjerne herrekortene som får gjennomgå ;-)



Papiret er fra en Tim Holtz-blokk "Vintage Shabbye" med 12x12 tosidig mønsterpapir.
Tekststempelet tror jeg er fra Kort & Godt.
Bildet er fra internett.
Ellers: Charms, splittbinders og floss tråd.





Dies: Spellbinders Nestabilities Large Deckled Rectangels.
Husker ikke navnet på Swirl diesen.
Tekststempel fra Stempelglede og platen "Gratulerer med dagen"




 Takk for at du titter innom bloggen min ♥

Ha en fin dag :-)




5 kommentarer:

  1. Så tøft ,kult og nydeligt herrekort, likte så godt det bilde og arka.
    klem Synnøve

    SvarSlett
  2. Kjempestilig og røft kort !! Liker godt han typen der...

    SvarSlett
  3. Så tøft det var Astrid!!!!!
    Kult kort - med kul type! ;)
    Anitaklem ;)

    SvarSlett
  4. Hehe skikkelig artig type du har på kortet. Eit skikkelig gla kort og ikkje minst tøft :)
    Klem Annelen

    SvarSlett
  5. Et gøyqalt kort.
    Flotte detaljer.
    Ha en fin søndag
    Klem :)

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen!

Thanks for taking the time to leave me a comment!