.

The blog is under editing ! Bloggen er under redigering !

Sider

fredag 11. november 2011

Sukkersött #145:-)


Upps.....innlegget mitt kommer litt sent i dag...men her er det:-))


Heisann!!

Da er vi klar med en ny utfordring hos Sukkersött))
Utfordringen vår denne gangen er

HUMOR

Og her er mitt bidrag:


Jeg har brukt:
Mønsterpapir fra Maja Design.
Digi motiv: Tex fra Mo`s Digital Pencil
Spellbinders Nestabilities Dies: Labels Two 
Spellbinders Nestabilities Dies: Eyelet Squares
Motivet er fargelagt med Promarkers
Annet: Stickles Glitter Platinum, Floss, Charms.

Sponsoren vår denne uken er


Håper du tar turen innom Sukkersött og ser på de lekre bidragene mine DT-venner har laget og deres morsomme motiv:-))
Kanskje du får lyst til å henge med på utfordringen vår;-))

* * *

Jeg deltar på utfordringen hos Sketchy Colors #92  som har en skisse som utfordring denne gangen.

Ønsker deg som titter innom meg en riktig 
GOD HELG:-))
Klemmer fra Astrid;-)

13 kommentarer:

  1. Å, så herlig kort, Astrid. Flotte mønsterpapir og herlig motiv, flott fargelagt. Jeg blir ordentlig glad av å se på dette kortet :-)
    Ønsker deg en god helg !

    Klem
    T.

    SvarSlett
  2. Wow, Astrid.
    Dette var herlig.
    For et herlig motiv og jammen er du flink med fargelegging...

    SvarSlett
  3. Hællendussen så herlig motiv!
    Kortet ditt er helt nydelig,Astrid. Fine farger,fint farget!
    Ønsker deg en knakende god helg!
    Klem,Janne

    SvarSlett
  4. For et herlig motiv dette var da!!!
    Flott og stilig kort :o)
    God og kreativ helg!
    Klem

    SvarSlett
  5. Så fint kort, et herlig motiv du har brukt.
    klem :)

    SvarSlett
  6. Så kult kort du har laget :-) Bare digger det stempel motivet! :-) Ha en flott helg :-)

    SvarSlett
  7. So beautiful card Astrid,I love the image and the colours.
    So gorgeous papers.

    Hugs Riet.xx

    SvarSlett
  8. Hie!
    Sjekk den kule karen her!:)
    Så flott fraget Astrid!
    Nydelig kort. God søndag!:)
    Ida

    SvarSlett
  9. Kjempestilig kort Astrid! Flott design og nydelig fargelagt motiv ;)

    Klem fra Anne

    SvarSlett
  10. d er som mannen min sier: cowboyer er tøffe!! og din er tøffest av alle, sier jeg!! liker, liker, liker :-)

    SvarSlett
  11. Virkelig morsomt kort, herlig motiv altså!

    Klem

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen!

Thanks for taking the time to leave me a comment!