.

The blog is under editing ! Bloggen er under redigering !

Sider

torsdag 11. februar 2010

En koselig gave i postkassen!!

   Det er ikke alltid like hyggelig innehold i postkassen ettersom den som oftest fylles av regninger og reklamer i bøtter og spann......men innimellom finnes det jo unntak:-)) 

I dag lå det en konvolutt fra en bloggvenn i postkassen min!!
Snille Helle har sendt meg dette flotte kortet som takk for noe jeg hjalp henne med på nettet:-)) 
Jeg elsker sjokolade og Kvikk Lunsj har alltid vært en av mine favoritter...*knis*
Så tusen, tusen takk Helle:-)) Ble så glad for dette flotte kortet fra deg og inneholdet blir ikke gammelt kan jeg love deg.....hi hi hi
Det kommer ikke så godt frem på bildene men på panelet på fremsiden og inni er det stemplet svirler som er embosset med blank embossing pulver, og det gir en nydelig blank/skinnende effekt på kortet:-))  Jeg ser at fargene desverre ikke er helt riktige men ble nå slik da jeg tok bildene. 
Hele kortet er så gjennomført.  Du er så flink Helle!!
Tusen takk igjen:-))

6 kommentarer:

  1. Så hyggelig at du ble glad,kos deg du med sjokoladen !!
    Jeg unner deg den av hele mitt <3
    Klem fra Helle

    SvarSlett
  2. Så koselig.
    Tenker den sjokoladen falt i smak..
    eEig det var et gjennomført fint kort...
    Klem:)

    SvarSlett
  3. Så koselig å få et uventet kort i posten da! Minner litt om "gamle dager" når jeg hadde brevvenner, og var hoppende glad hver gang det hadde kommet post til meg.

    Egentlig er vi (jeg ihvertfall) altfor dårlige til å sende kort og brev, går jo mest i sms nå.

    Derfor har jeg nå bestemt meg for å bli mye flinkere til å sende bursdagskort til venner og familie! Har jo kort nok...
    Klem :)

    SvarSlett
  4. Hei Astrid!
    For en kjekk hilsen å få.... heldig du!! Enig med deg, det er ikke ofte man får slike fine ting i posten. Kos deg med favoritt sjokoladen... c",)
    Klem fra Merete

    SvarSlett
  5. Nydelig gave, det er så stas når det er annet enn regninger og rekalme i postkassen, nydelig kort også!

    Klem Guro

    SvarSlett
  6. What a beautiful card Astrid.

    hugs Riet.xx

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen!

Thanks for taking the time to leave me a comment!