.

The blog is under editing ! Bloggen er under redigering !

Sider

søndag 10. januar 2010

Eske

Hvis du ikke alt har besøkt bloggen til Randi så anbefaler jeg deg å gjøre det nå. Hun lager de nydeligste eskene en kan tenke seg!! Hun har laget en flott mal og beskrivelse av fremgangsmåte på disse eskene. Jeg har laget et par stykker men oppdaget underveis at jeg manglet lås/lukkemekanisme til disse så det ble lagt på is til jeg får skaffet meg det.

Har altså ennå ikke greid det (!!) og utolmodig av meg som jeg er; så endte jeg opp med å lage til bånd på den ene......og ble ikke fornøyd:-/  Synes ikke det passet likevel (ok farge men ble for mye liksom). Godt mulig at jeg kommer til å kutte av båndet til syvende og sist. Det er limt fast i mellom lokkdelene. Greide også å ta på glitter på blomstrene som egentlig hadde vært finere uten..... Jaja, noen ganger går det slik at jeg greier å "ødelegge" det jeg i utgangspunktet var fornøyd med......sukk
Synes papiret er så nydelig og dekorativt i seg selv. Maja Design er så absolutt en av mine favoritter når det gjelder mønsterpapir. Jeg har kombinert to forskjellige ark på denne esken. Under esken har jeg limt en perle i hvert hjørne som "ben" men glemte å ta bilde av det.
Innsiden av esken: bunnen og lokket med tekst.
Recepi:
Pattern Papers: Maja Design
Stamps: Stempelglede Min venn & Stempelglede Vennskap
Embellishments: Flowers - Papirloftet, Ribbon, Charms: heart, Storyteller brads, Stickles glitter
---------------------------------------------
Tusen hjertelig takk for alle koselige kommentarer i forrige innlegg (bursdagskortet)!!!
Det varmer og gjør meg så glad at noen tar seg tid til det:-))


Jeg skal ha meg en blogg runde senere i kveld og titte litt rundt;-))
Ha en fin søndag e.m/kveld!!

Klem, Astrid

28 kommentarer:

  1. WOWZA!!!
    Lekker eske Astrid!! Nydelig gjennomført med lekre detaljer!!
    Syns den rosa sløyfa passet bra, det er jo så romantisk papir du har valgt med rosa roser, så sløyfa passet perfekt inn!!!

    Stor klem,
    Jorunn

    SvarSlett
  2. Men kjære deg da, det er da ingen grunn til å ta av sløyfa :o) Esken er kjempelekker, nydelig pyntet, og sløyfa passer jo så godt til det nydelige papiret !

    Morsomt å lese sju fakta om deg :) Og du, er ikke det "å kvitte seg med ting" nesten et skjellsord *LER* ... har "litt" problemer med det jeg og, skjønner du :)

    Klem :o)

    SvarSlett
  3. WOWWOWWOWWOWWOWWOWWOWWOWWOWWOWWOWWOW!! Fantastisk nyyyyyyyyydelig eske ♥♥♥

    SvarSlett
  4. Åh, denne esken var utrolig nydelig Astrid!!
    Lekre papirer og lekker pynt, absolutt helt fantastisk!
    Ha en fortsatt fin søndagskveld!
    klem fra
    Mette

    SvarSlett
  5. Der er du endelig tilbake jo!!!Hurra!Fornyet bloggen og?Den er kjempefin!Nydelig eske du har laget,og du har helt rett i at arket egentlig er dekor nok!Lekkert!
    Ha en strålende søndag!
    Janne

    SvarSlett
  6. Lekker eske Astrid og nydelige papirer og blomster.
    Ta en titt i bloggen min har noe til deg der
    God klem

    SvarSlett
  7. Denne var super Astrid.
    Utrolig lekkert det mønsterarket var, er nok i seg selv.
    Så fine blomster likte innslaget av de røde ga en flott effekt.
    Har lyst å prøve meg på en eske etterhvert, de er fine.
    Ha en fin kveld, Linda:-)

    SvarSlett
  8. Ohhh wowww Astrid,what a beautiful box,i love your papers and colours.
    So gorgeous details.

    Hugs Riet.xx

    SvarSlett
  9. Denne var nyyydelig Astrid! Helt skjønn. Digger de arkene der jeg og, og så har jeg endelig fått meg de stemplene fra Stempelglede og eeelsker dem! Nå fikk jeg plutselig lyst til å lage eske...
    Kjenner igjen den med å ødelegge noe som egentlig er helt ok. Skal lissom bare fikse litt... Ja, ja, vi lærer vel av det og. Håper du får en super uke, med masse kreativitet og arbeidslyst. Det ønsker jeg meg nemlig!

    Klem, Yvonne :)

    SvarSlett
  10. Kjære Astrid!
    Tusen takk for award og flotte ord om eskene..... Blir helt forlegen her jeg sitter. Men, jeg blir veldig, veldig glad!
    For en lekker eske du har laget!!! Så har du også gjort den utrolig flott innvendig. Jeg er også litt sånn at jeg vil ha det ordentlig inni eskene også, selv om det ikke alltid vises!
    Morsomt å lese fakta om deg.
    Ha en herlig dag! Og takk igjen!!!
    -klem-

    SvarSlett
  11. Heia Astrid.

    Tusen takk for awarden og de fine ordene du skrev om meg:)
    Det varma skikkelig,-utrolig koselig:))
    Den eska du har laga var helt nydelig, flink er du!
    Klem fra Merete

    SvarSlett
  12. Hei!
    Overrekker deg samme award som du gav til meg! Takk og gratulerer!
    ( se i bloggen min! )
    Klem, Anita ;)

    SvarSlett
  13. Hei igjen! Du finner tutorial til pop-up kortet hos Stampartic. Veldig enkelt prinsipp, egentlig. Det ligger noe til deg i bloggen min, jeg syns nemlig du fortjener mer.
    Klem, Yvonne :)

    SvarSlett
  14. Superromantisk og lekkert, ikke ta bort det rååååsa båndet. Det passer ypperlig til esken! Syns den var skikkelig flott, du er for streng med deg selv Astrid! :D

    SvarSlett
  15. Nydelig øskje du har laga!! Flott pynta med fine fargar og nydelige detaljar! Takk for awarden, du har fått ein tilbake frå meg.

    SvarSlett
  16. Hei!
    Idag må du titte etter hos StampArtic, Astrid!!!!! Så fint et kort som er med der ;)
    Det var jo skikkelig kult da!!!!!
    Ha en fin dag, klem ;)

    SvarSlett
  17. Her har det skjedd mye siden sist!! Flott makeover, flere fortjente priser, og hyggelige hilsener fra fjern og nær.

    Nydelig eske du har laget, og du må ikke tenke på å ta vekk båndet. Men kjenner meg igjen i at eg skulle ønske eg slutta litt før... Men eska ble jo berre lekker :)

    Ha en fortsatt fin uke, kjære deg.
    Stoooor klem fra meg

    SvarSlett
  18. hei, de korta (askene) du lager er kjempe fine. du er flink til å sette sammen farger. du har veldig fine stempler. hilsen maria madelen.

    SvarSlett
  19. Så nydelig eske du har laget:) Du trenger absolutt ikke å forandre på noe som helst på denne! Du har all grunn til å være kjempefornøyd! Papirene og stemplene du har valgt, er bare skjønne:)

    Jeg har lagt meg til som følger hos deg. Må se mer her:)

    Klem,
    Hanne

    SvarSlett
  20. Aldeles nyyydelig eske, Astrid!!
    Skikkelig lekker ble den!!
    Nyydelig pyntet :)

    Ha en super dag!!

    Klem fra Jannhild

    SvarSlett
  21. Tusen tusen takk snille deg for award..."klem"
    Satte stor pris på den:)

    Tusen takk for kommentarene i bloggen min, du lyser opp dagen med dine koslige kommentarer.
    God klem

    SvarSlett
  22. Sååå nydelig eske,virkelig flott pyntet! Synes så absolutt ikke at du skal forandre noe på den. Arkene fra Maja design er bare sååå fine!
    Har kikket i bloggen din og du verden hvor mye flott du har laget. Legger meg som følger for her var det masse inspirasjon å hente!!

    Ha en super dag!

    Klem Mette

    SvarSlett
  23. Først og fremst for en flott eske du har laga!

    Så koselig at du vil ligge som følger hos meg ;) Og til ditt spørsmål om den engelen så er det et umontert stempel som jeg har kjøpt ifra Oxford impressions. Det er ei hel plate med div. engler. Er litt usikker på om de forsatt selger denne men jeg vet at nettbtuikken Hallerud pleier å selge dette merket så prøv der i tilfelle ;) Lykke til :)

    Ha en fin helg!

    Klem

    SvarSlett
  24. Hei Astrid.
    Datt innom siden din ved en tilfeldighet.
    Og jeg må si at jeg har storkost meg her inne hos deg, og alle de flotte kreasjonene dine.
    Legger meg til som følger her hos deg, så jeg ikke går glipp av alt det flotte du lager.
    Ønsker deg en god helg!
    Clemzy KarinD

    SvarSlett
  25. denne hadde jeg jo sett!! Lekker bra du beholdt båndet..
    Klem:)

    SvarSlett
  26. Denne er kjempelekker!! Så nydelig - både ark og pynt! :)

    SvarSlett
  27. takk for komentaren din. du lager både kule og fine kort. hilsen maria madelen.

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen!

Thanks for taking the time to leave me a comment!