.

The blog is under editing ! Bloggen er under redigering !

Sider

lørdag 19. desember 2009

Sketchy Color # 3

Ukens utfordring hos Sketchy Colors er en fargekombinasjon:
Grønn/Blå.

Jeg hadde ikke så mye grønt papir å velge i så valget ble enkelt det.
Her er mitt bidrag!
Innsidene:
Recepi:

* Pattern Papers: Papirdesign-Julefryd, Ladybug and Friends-Winterwonder
* Stamps: Artstamps (?) - Nisse med lykt
* Colouring: Distress Ink
* Tools: Martha Stewart Edge punch Doily Lace
* Embellishments: Gold + xmas red Stickles glitter

Tusen takk for alle koselige kommentarer!!
De varmer.:-))
Her i Førde laver snøen ned og lager en koselig førjulsstemning:-)) Kanskje det kan bli en hvit jul omsider:-))
Ønsker dere alle en riktig god og koselig førjulshelg!!

Klem,
Astrid

8 kommentarer:

  1. Dette ble et veldig koselig kort Astrid! Herlig den nissen.
    Jeg sleit også med å finne grønt papir;)
    Ha en fin adventshelg!
    klem fra Mette

    SvarSlett
  2. Wowww Astrid,what beautiful,i love your image and colours.

    Hugs Riet.xx

    SvarSlett
  3. Så koselig, med selveste Nissen!!
    Ønsker deg en fin juleinnspurt!!
    Og jammen tror jeg det hjalp med snø på bloggen, tror værgudene ble smittet!!

    Klem, Anita ;)

    SvarSlett
  4. Et skikkelig koselig og flott julekort!! Herlig julestemning i kortet!!

    Tusen takk for den flotte kommentaren inne hos meg!! Ble helt rør av å lese alle go'ordene!!

    Jeg må også få ønske deg og dine en riktig God Jul, og alt godt for det nye året! Vi "sees" nok i det nye, om ikke før ;)

    Ha en flott 4.søndag i advent i morgen!!
    Natta klem fra Jannhild

    SvarSlett
  5. Du er da jammen effektiv du og! Et ordentlig koselig kort dette her. Og tusen takk for alle koselig kommentarer hos meg. Blir så glad hver gang jeg leser dem jeg. De er gull verdt. Nei, nå er klokka snart fire på morran, på tide å finne senga.. Ha en super søndag! Klem

    SvarSlett
  6. Herlig nisse, og et lekkert kort :)

    SvarSlett
  7. Måtte bare bla meg videre nedover så mye fint. Dette var søtt da, nydelig fargelagt motiv..
    Linda:-)

    SvarSlett
  8. flott! spreke farger!
    klem janniche

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen!

Thanks for taking the time to leave me a comment!