.

The blog is under editing ! Bloggen er under redigering !

Sider

lørdag 12. desember 2009

Julestrømpekort


Har sett så mange flotte Julestrømpekort i det siste og nå måtte jeg bare prøve meg på et selv. Vel, det blir ikke bare med dette ene! Enkle å lage men så dekorative i fasongen synes jeg. Står jo så fint på egne ben også:-))
For de som lurer på en mal på Julestrømpekort så finner du en her hos Marianne.

Materialliste:
Mønsterpapir:
Ladybug & Friends - Juleglede
Stempel: Nissene er fra KH Design, Kantstempel på innsiden- Grunge Scroll fra Stempelglede
Fargelegging: Distress Ink
Pynt: Rødt julebånd med gullglitter festet i en utstanset bord med Martha Stewart Edger Scallop Dots punch, Hjerteborden er stanset ut med Martha Stewart Edger Valentine Lace punch, har brukt Pop Up Line som nisseskjegg og Gold Stickles glitter rundt kantene på kortet.

Tusen takk for alle koselige kommentarer som blir lagt igjen i bloggen min!! Setter enormt stor pris på hver eneste en og synes det er så koselig å se hvem som stikker hodet innom her:-))

Ø
nsker dere alle en riktig god adventshelg!!
  
                                                                                            

15 kommentarer:

  1. Så flott strømpekort Astrid! Bruker du en mal til dette? Nydelig ark du har brukt og flotte detaljer. Imponerende med den materiallista di med alle linkene! Litt av en jobb å legge ut det, men kjempeflott for oss som besøker deg da;)
    Ha en flott 3.adventshelg (jammen går det fort!)

    SvarSlett
  2. flott! har malen på denne men har ikke fått somlet meg til å prøve enda
    klem janniche

    SvarSlett
  3. Nydelig strømpekort, dette har jeg faktisk ikke sett før. Skikkelig dekorativt!! Og de papirene du hadde brukt, er jo bare flotte. Årets julepapirer det der :)

    Iler inn til Marianne for mal, takk for tipset.

    Ha en strålende uke, Astrid

    SvarSlett
  4. Ohlala, så flott! Og nydelig pyntet på alle sider.

    Klem fra Nina

    SvarSlett
  5. What beautiful Astrid,i love your images and colours.

    Hugs Riet.xx

    SvarSlett
  6. Kjempelekkert !! Nydelige papirer, og kjempeflott med bordene øverst.
    Veldig dekorativt!
    I Narvesen-kjeden går det sikkert rykter om ei skrullete dame som er innom alle butikkene deres *ler*. Men fikk jeg tak i det, neida.... ingen hadde det. Men du, sånn ved leilighet, kunne du vært så snill å se om det står når, eller hvor ofte det kommer ut, så kan jeg prøve å være der i tide nest gang :o)

    Klem, Gry-Heidi :)

    SvarSlett
  7. Så flott kort da! Er helt enig med deg,veldig enkle å lage, men med utallige dekorasjonsmuligheter. Skal lage flere av den jeg og. Ha en flott kveld! Klem

    SvarSlett
  8. Helledussen Astrid, så lekkert! Både dette julestrømpekortet og julekurvkortet. Har ikke sett noen av de før. Du er så kreativ - de er bare rålekre!!! Tror jeg må prøve meg på de jeg også (en dag), hi-hi!

    Ønsker deg ei fantastisk flott uke. Jeg blogger men rekker ikke så mange besøk for tiden. Tusen takk for kjempekoselig hilsen hos meg! Stor klem fra meg!! :)

    SvarSlett
  9. Denne var kjempefin!!!
    Nydelig dekorert. Kanskje man skulle prøve seg på en slik;)
    Jeg håper at du får ei strålende adventsuke.
    Klem fra Senja:))

    SvarSlett
  10. Så moro at du fikk Magnoliastempler, ble vel rene julekvelden da! De er helskjønne! Og du har vel sett at du allerede nå kan bestille vårpakka? Det skal jeg gjøre etterpå! Klem

    SvarSlett
  11. Hei :) Tusen takk for alle opplysninger :o) Tror nok jeg tar den enkle veien jeg, og bestiller et årsabonnement:o)

    Ha en fin kveld!

    Klem, Gry-Heidi

    SvarSlett
  12. Nydelig kort :-) Ha en fin dag :-)

    SvarSlett
  13. Tusen takk for koslig kommentar inne i bloggen min Astrid.
    Så nydelig strømpekort du har laget.
    Kos deg videre i adventstiden
    God klem

    SvarSlett
  14. Dette kortet var kjempe fint, spørs om jeg må prøve meg;0)
    Ha en fin onsdag!

    SvarSlett
  15. Hey there, You have done a great job. I will definitely digg it and personally recommend to my friends. I am sure they will be benefited from this web site.

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen!

Thanks for taking the time to leave me a comment!