.

The blog is under editing ! Bloggen er under redigering !

Sider

fredag 13. november 2009

Kortcup 2009 hos Papirgleder


Hos Papirgleder har de en utfordring/konkurranse gående nå. Oppdaget den litt sent men rakk og hive meg med på denne siste delen med frist 15.nov. Utfordringen er å lage et kort som er alt annet enn 15x15cm kort og kvadratiske kort.  Finalen er den 19.nov.  Og premien er 60 Touch Brush Markere!

 Her er mitt bidrag; et åttekantet julekort.


Takk for koselige kommentarer og hilsner som dere legger igjen i bloggen min!!!
Det gjør meg så glad:-)))
Ønsker dere en strålendes flott helg!!


Thanks for visiting my blog:-))
Have a nice weekend!!

7 kommentarer:

  1. Så flott kort Astrid, og det wiff of joy koret er bare sååå fint!!
    Lykke til i konkurransen :)
    Ser du storkosar deg for tida, har vore en stille periode i bloggen din, men no har den virkelig vakna til live igjen :) Kjekt med mykje inspirasjon ;)
    kos deg masse i helga!!
    Klem

    SvarSlett
  2. Kjempe flott kort, og korguttene er jo bare såååå søte!

    SvarSlett
  3. Heeeei!

    Fint kortet var!!! Kjekt med litt andre format, ja!
    Ser du har laget ny layout på siden din her også, kjempefin!!!!! =)

    Ha en strålendes helg!
    Klem, Anita ;)

    SvarSlett
  4. Stilig blogg Astrid, ser det er endringer her siden sist :) Dette kortet var utrolig flott, berre lekkert!! Lykke til i utfordringen Astrid, du er bare rå :D

    God helg, klem fra meg

    SvarSlett
  5. Såå flott kort!! Morsomt med andre varianter enn 15x15, he, he Masse fint her inne på bloggen din!! Ha en flott uke! C :)

    SvarSlett
  6. Nyydelig kort!
    Motivet er bare så lekkert og får opp julestemningen med engang :)
    Nyydelig!
    Ha en flotters dag,
    klem fra Maya :)

    SvarSlett
  7. Koselig kort og spennende med andre fasonger
    Jeg deltok også der med mitt ene flettekurv-kort :-)
    Hei igjen..

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen!

Thanks for taking the time to leave me a comment!